// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۳

احتمالا تا مدتی طولانی خبری از بازی جدید Nioh نخواهد بود

کارگردان سری بازی Nioh اخیرا در مصاحبه‌ای گفت در حال حاضر بازی جدیدی از این مجموعه در دست ساخت نیست و در سال ۲۰۲۱ آنها روی پروژه‌های دیگری تمرکز خواهند کرد.

بازی‌های زیادی وجود دارند که با فرمول اکشن-نقش آفرینی سبک Souls-like تولید شده‌اند و سعی کرده‌اند روش‌های منحصر‌به‌فرد خود را روی این سبک پیاده کنند. دو نسخه‌ی بازی Nioh یکی از جالب‌ترین و چالش برانگیزترین آثار در این سبک محسوب می‌شود.

سازنده‌ی این دو بازی یعنی استودیو Team Ninja، تمرکز شدیدتری روی مبارزه و سیستم‌های نبرد خاص بازی داشت. این بازی‌ها هم از نظر منتقدان و هم از حیث درآمد بسیار موفق ظاهر شد و محتویات پس از عرضه‌ی زیادی در اختیار بازیکنان قرار دادند. به نظر می‌رسد که این سری در حال حاضر به پایان مسیر خود نزدیک شده است.

مجله ژاپنی Famitsu برای جمع بندی سال ۲۰۲۰ با تعدادی از بازیسازان مختلف ژاپنی مصاحبه کرد و یکی از آن‌ها، کارگردان هر دو بازی Nioh یعنی فوهیکو یاسودا (Fuihiko Yasuda) بود. اگرچه یاسودا به صراحت بیان نکرد که ساخت این سری به‌طور كامل به پایان رسیده است اما او گفت كه پس از گذشت تقریباً یک دهه کار روی این سری بازی، این مجموعه به نقطه استراحت خود نزدیک شده است. او همچنین اشاره کرد که به‌زودی چندین پروژه در سال آینده به‌طور کامل توسعه داده می‌شوند و کلمه کلیدی او برای سال ۲۰۲۱ «تحول و تغییر» است. یاسودا در این‌باره گفت:

توسعه بازی Nioh پس از ۷ سال در استودیو تیم نینجا به نقطه استراحت خود رسیده است و چندین پروژه وجود دارد که فرایند ساخت آن‌ها از سال ۲۰۲۱ شروع می‌شود. من قصد دارم سبک توسعه خود را تغییر دهم تا با سبک زندگی فعلی من تطابق داشته باشد و روی آثار جدیدی نیز تمکز خواهم کرد. من شخصاً سعی خواهم کرد که دیگر وزن خودم را بیشتر نکنم.»

بازی Nioh هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴ و پی سی و بازی Nioh 2 روی پلی استیشن ۴ در دسترس است و آخرین بسته‌ی الحاقی آن نیز به‌تازگی منتشر خواهد شد. بازی Nioh 2 سال آینده برای پی سی منتشر می‌شود و همچنین سال آینده دو بازی Nioh Remastered: The Complete Edition و Nioh 2 Remastered: The Complete Edition نیز برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهند گرفت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده