نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۱

پلتفرم‌های مایکروسافت تجربه بهتری از بازی‌های بتسدا را ارائه می‌دهند

پس از حدس‌وگمان‌های فراوان به‌تازگی تیم استوارت، مدیر ارشد مالی ایکس باکس، اعلام کرد که بازی‌های بتسدا روی پلتفرم‌های مایکروسافت تجربه بهتری را به گیمر منتقل می‌کنند.

چندی پیش صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین خریدهای خود شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارد که مایکروسافت در اقدامی غافلگیرکننده با پرداخت هزینه هنگفتی زنیمکس، شرکت مادر استودیوی بتسدا را تصاحب کرد. این اقدام باعث شد در مورد بازی‌های آینده این استودیو و انحصاری بودن یا نبودن آن‌ها حدس‌وگمان‌هایی زده شود. بسیاری نگران این موضوع بودند که بازی‌های بتسدا تنها روی ایکس باکس‌ها و پی سی در دسترس طرفدران قرار گیرند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تیم استوارت، مدیر ارشد مالی ایکس باکس، در مصاحبه جدید خود از احتمال ادامه عرضه بازی‌های بتسدا روی سایر پلتفرم‌ها می‌گوید. «ما به‌دنبال این نخواهیم بود که مانع از انتشار بازی‌‌های این استودیو روی کنسول‌های سونی و نینتندو شویم. به‌جای این قضیه هدفمان این است که نسخه‌های ایکس باکس بازی‌های آینده این استودیو سریع‌تر و بهتر از سایرین در دسترس کاربرانمان قرار گیرد. بازی‌های این استودیو روی پلتفرم‌های ما به بهترین شکل منتشر خواهند شد.»

طبق صحبت‌های استوارت می‌توان به این نتیجه رسید که برای تجربه ساخته‌‌های استودیوهایی مثل آرکین، بتسدا و اید سافتور نیازی نیست حتما کاربر پی سی یا ایکس باکس باشید. «قضیه در خصوص انحصاری بودن یا زمان‌بندی و نقشه راه نیست؛ اما ما می‌خواهیم ببینیم که این آثار روی سرویس گیم پس به شکل درست و بی‌نقصی حضور داشته باشند. پس دوباره اعلام می‌کنم که قرار نیست محتوایی برای سایرین عرضه نشود، اما برای تجربه بهتر و سریع‌تر این بازی‌ها، پلتفرم‌های ما تنها مقصد مناسب خواهند بود.»

حال باید منتظر ماند و دید طی سال‌های آینده آیا واقعا تفاوتی در تجربه بازی‌های این استودیوها روی ایکس باکس و سایر کنسول‌ها خواهد بود یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده