نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸

Mass Effect Legendary Edition هم‌اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار دارد

الکترونیک آرتز امکان پیش خرید نسخه ریمستر سه‌گانه Mass Effect Legendary Edition را برای تمامی پلتفرم‌ها فراهم کرده است.

به نظر می‌رسد که با انتشار این خبر، عرضه نسخه Mass Effect Legendary Edition قطعی شده باشد. این بازی قرار است در بهار ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس عموم قرار بگیرد. استودیوی بایوویر اعلام کرده که نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باک سری ایکس این بازی نیز با بهبودهای گرافیکی و ارتقاء عملکرد فنی همراه خواهد بود. نسخه Legendary Edition بازی Mass Effect هم‌اکنون برای پیش سفارش روی همه پلتفرم‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این مجموعه، شامل محتوای تک نفره سه‌گانه مس افکت و تمامی DLCهایی است که برای این سه بازی منتشر شده است. ضمناً همه سلاح‌های ویژه، زره‌های محافظ و بسته‌های مخصوصی که از زمان عرضه نسخه اورجینال این سه بازی ارائه شده نیز در این بازی در دسترس قرار خواهد داشت. تمامی محتوای این سه بازی از نظر گرافیکی ریمستر شده و با تکسچرهای شفاف‌تر، نرخ فریم بالاتر و بهینه‌سازی رزولوشن 4K UHD ارائه خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، تریلر معرفی ریمستر سه‌گانه مس افکت را نیز تماشا کنید.

پوستر سه گانه ریمستر Mass Effect Legendary Edition

درحال حاضر هیچگونه امتیاز ویژه یا جوایز خاصی برای افرادی که پیش از موعد عرضه این بازی، آن‌ را پیش خرید می‌کنند تعیین نشده است. اما در هر حال تجربه سه‌گانه کامل Mass Effect با کیفیت 4K UHD می‌تواند برای متقاعد کردن طرفداران قدیمی این مجموعه جذاب کافی باشد. در صورتی که BioWare اطلاعات جدیدی را درباره امتیاز پیش خرید Mass Effect Legendary Edition منتشر کند، اخبار آن به اطلاع شما خواهد رسید.

بایوویر اولین‌بار در ماه نوامبر سال جاری میلادی مجموعه Mass Effect Legendary Edition را در توییتر معرفی کرد. الکترونیک آرتز درکنار عرضه ریمستر سه گاه Mass Effect، آغاز فرایند توسعه یک نسخه جدید در این مجموعه را تأیید کرده است. البته به نظر می‌رسد که این بازی هنوز در مراحل اولیه فرایند ساخت خود به سر می‌برد. اگر شما هم از طرفداران قدیمی مجموعه Mass Effect هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود پیرامون نسخه جدید آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده