نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۶

نسخه جدید بازی Mass Effect در دست ساخت است

دقایقی پیش الکترونیک آرتز و استودیوی بایوور به‌صورت رسمی تایید کردند که در مراحل ابتدایی ساخت نسخه جدیدی از بازی Mass Effect هستند.

سرانجام طی امروز بود که الکترونیک آرتز و استودیوی بایوور (Bioware) به‌ترتیب در مقام ناشر و سازنده، به‌صورت رسمی اعلام کردند که نسخه بازسازی شده و ریمستر سه‌گانه بازی مس افکت (Mass Effect) تحت عنوان Mass Effect: Legendary Edition در دست ساخت است و در بهار سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. 

اما این اتفاق تنها خبر مهم برای طرفداران مجموعه بازی Mass Effect نبود؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده از کار روی ساخت یک نسخه جدید از سری مس افکت خبر داد. کیسی هادسون، مدیر استودیوی بایوور، ضمن تایید این خبر اعلام کرد که: «یک تیم با تجربه در حال کار روی قسمت جدیدی از دنیای مس افکت است. البته ما در مراحل ابتدایی این پروژه هستیم و هنوز برای ارائه اطلاعات بیشتر زود است. در آینده اما جزییات بیشتری را به مخاطبان خود ارائه خواهیم داد».

کانسپت آرت قسمت جدید بازی Mass Effect

«برای من به‌‌شخصه مس افکت نشانگر سال‌ها تلاش و خاطرات فراموش نشدنی است. هر ساله من احساس بسیار خرسندی دارم که می‌توانم روز N7 Day را با تمام مخاطبان خود جشن بگیرم. از همه شما به‌خاطر حمایت‌هایی که در این سال‌ها از ما داشته‌اید، تشکر می‌کنم. بی‌صبرانه منتظر این هستم تا ماجراجویی‌ها و لحظات خاطره‌انگیزمان در دنیای مس افکت را با هم دنبال کنیم.»

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که سال گذشته نیز شایعات زیادی پیرامون نسخه جدید این مجموعه شنیده می‌شد که حال با اعلام تیم سازنده، به‌صورت رسمی به تایید رسید. اگر شما هم از طرفداران قدیمی مجموعه Mass Effect هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود پیرامون نسخه جدید آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده