نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۹

ریمستر سه‌گانه Mass Effect رسما معرفی شد

بایوور بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، رسما ریمستر سه‌گانه مس افکت را در قالب Mass Effect: Legendary Edition معرفی کرد. 

شایعه‌های مربوط به ریمستر سه‌گانه مس افکت، از مدت‌ها پیش به‌گوش می‌رسید و طرفداران این مجموعه بارها به معرفی رسمی این اثر امیدوار شده بودند. با این حال همانطور که دیروز هم اطلاعاتی در این مورد فاش شد، استودیو بایوور امروز رسما ریمستر سه‌گانه مس افکت را در قالب Mass Effect: Legendary Edition معرفی کرد. این خبر به‌مناسبت روز ۷ نوامبر منتشر شد که طرفداران سری آن را با نام N7 Day می‌شناسند. 

هرچند هنوز اطلاعات خیلی زیادی در مورد ریمستر این سه‌گانه منتشر نشده، اما بایوور و EA اعلام کردند که سه نسخه اول مس افکت قرار نیست کاملا بازسازی شوند ولی در عین حال با بهبود‌های بصری مختلفی همراه خواهند شد؛ بهبود‌هایی چون پشتیبانی از رزولوشن‌ها و نرخ فریم بالاتر، افزایش کیفیت بافت‌های بازی و علاوه بر این، Mass Effect: Legendary Edition جدا از نسخه اصلی بازی‌ها، شامل تمام بسته‌های الحاقی منتشر‌شده هم خواهد بود. 

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین طبق اعلام سازندگان، Mass Effect: Legendary Edition قرار است بهار ۲۰۲۱ برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار بگیرد و صد البته که روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم قابل بازی خواهد بود. بایوور همچنین اعلام کرده که کار روی این ریمستر‌ها از مدتی پیش آغاز شده و سازندگان در تلاش هستند تا تجربه‌ای بهبود‌یافته از سه‌گانه اصلی مس افکت را در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهند و چه طرفداران قدیمی و چه کاربران جدید، بتوانند این آثار را تجربه کرده و از آن‌ها لذت ببرند. 

نظر شما در مورد معرفی ریمستر سه‌گانه مس افکت چیست؟


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده