// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳

ویدیوی جدید Nioh 2 گیم پلی بسته الحاقی The First Samurai را نشان می‌دهد

در جریان استریم اخیر کوئی تکمو از بازی Nioh 2، بخش‌هایی از گیم‌‌پلی سومین بسته الحاقی بازی با نام The First Samurai به‌نمایش گذاشته شد.

در اسفند ماه ۹۸ بود که بازی Nioh 2 روانه بازار شد و توانست همانند نسخه اول خود به یک تجربه خوب و سرگرم کننده تبدیل شود. پس از عرضه بازی، تیم نینجا و کوئی تکمو، به‌ترتیب سازنده و ناشر Nioh 2 سه بسته الحاقی مختلف را برای بازی درنظر گرفتند. دو بسته الحاقی اول در تابستان و اوایل پاییز روانه بازار شدند و حال، نوبت به سومین بسته الحاقی Nioh 2 رسیده است.

سومین و آخرین بسته الحاقی بازی Nioh 2 با نام The First Samurai امروز در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. به‌تازگی شرکت کوئی تکمو لایو استریمی را به مناسب عرضه بسته الحاقی The First Samurai برگزار کرده است. در جریان لایو استریم پخش شده، شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی بسته الحاقی ذکر شده هستیم. همچنین یک تریلر هم از Nioh 2 با محوریت داستان و شخصیت‌های بازی به‌نمایش گذاشته می‌شود.

دراین‌میان اشاره کنم که نسخه Complete Edition بازی Nioh 2 در تاریخ ۱۷ بهمن ماه (پنج فوریه) در اختیار کاربران پی سی و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. همچنین نسخه ریمستر این بازی درکنار Nioh Complete Edition هم در تاریخ ذکر شده برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید استریم بازی Nioh 2 با محوریت بسته الحاقی The First Samurai را در یوتیوب تماشا کنید. 

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده