نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰

Nioh Collection برای پلی استیشن 5 و بازی Nioh 2 برای پی سی معرفی شدند

نسخه‌های بهبودیافته‌ی هر دو بازی Nioh با بسته‌های الحاقی برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شوند.

طرفداران بازی Nioh، محصول جذاب و درعین‌حال دشوار استودیو تیم نینجا (Team Ninja) اوایل امسال نسخه‌ی دوم آن‌را روی پلی استیشن 4 تجربه کردند؛ بازی‌ای که احتمالاً خیلی از دوست‌داران آن تمایل داشته‌اند یک‌بار دیگر روی پلی استیشن 5 نیز به‌سراغ آن بروند و اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این امکان به بهترین شکل ممکن برای آن‌ها فراهم شده است.

درحالی‌که زمان زیادی تا عرضه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Nioh 2 با عنوان اولین سامورایی (The First Samurai) در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) باقی نمانده و طرفداران Nioh می‌توانند خود را آماده‌ی سخت‌ترین چالش‌های ممکن کنند، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) به‌عنوان ناشر بازی خبر از آماده‌سازی مجموعه‌ای شامل هر دو نسخه‌ی Nioh به‌همراه تمام بسته‌های الحاقی و قسمت‌های جانبی این دو بازی برای کنسول نسل بعد سونی داده است.

Nioh Collection در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۱ (۱۷ بهمن ۱۳۹۹) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و داستان کامل هر دو بازی را برای طرفداران و همین‌طور افرادی که تا به حال به‌سراغ آن نرفته‌اند، درون یک مجموعه‌ی واحد روایت می‌کند.

رزولوشن بازی‌ها روی پلی استیشن 5 به شکل 4K خواهد بود تا تصاویری شفاف و تماشایی را شاهد باشیم و حالت 120fps نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده تا بتوان مبارزات Nioh را روان‌تر از همیشه تجربه کرد. همچنین به‌لطف استفاده از SSD، سرعت بارگذاری (لودینگ) بازی‌ها به‌شدت بهتر از قبل شده و می‌توان فایل ذخیره‌ی پلی استیشن 4 را نیز وارد بازی کرده و داستان را از نیمه‌ی آن ادامه داد.

مبارزه شمشیری با هیولا در بازی Nioh 2

تریلر Nioh Collection در یوتیوب

البته افرادی که تنها به‌دنبال تجربه‌ی یکی از دو نسخه‌ی Nioh به‌صورت ریمستر شده هستند نیز می‌توانند به‌صورت جداگانه به‌سراغ نسخه‌ی اول و دوم برای پلی استیشن 5 بروند که با نام‌های Nioh Remastered: The Complete Edition و Nioh 2 Remastered: The Complete Edition عرضه خواهند شد. همین‌طور نسخه‌ی کامل بازی دوم با تمام بسته‌های الحاقی آن برای پلی استیشن 4 نیز در همان تاریخ منتشر می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

افرادی که Nioh 2: The Complete Edition را روی پلی استیشن 4 خریداری کنند، می‌توانند به‌طور رایگان از نسخه‌ی ریمستر آن به‌همراه تمام DLCها روی پلی استیشن 5 هم لذت ببرند. همچنین آن‌هایی که نسخه‌ی معمولی Nioh 2 (نه نسخه‌ی کامل) را برای کنسول نسل هشتم سونی خریداری کرده‌اند، قابلیت بازی کردن ریمستر بازی (بدون DLC) را روی کنسول نسل نهم این شرکت خواهند داشت و اگر DLCها را به‌طور جداگانه بخرند هم قابلیت انجام آن‌ها را روی پلی استیشن 5 در حالت بهبودیافته به‌دست می‌آورند.

درکنار دارندگان پلی استیشن 5، پی سی گیمرها هم امروز شاهد خبر خوشی از Nioh بودند و در همان تاریخ انتشار Nioh Collection برای کنسول سونی، بازی Nioh 2 به‌همراه تمام بسته‌های الحاقی آن برای پی سی نیز منتشر خواهد شد تا پی سی گیمرهای طرفدار این اثر تیم نینجا بعد از تجربه‌ی نسخه‌ی اول، یک‌بار دیگر به‌سراغ ماجراهای جذاب و مهیج آن بروند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده