// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵

فیل اسپنسر:‌ Microsoft Flight Simulator روی ایکس باکس سری ایکس خیره کننده خواهد بود

فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که گرافیک بصری بازی Microsoft Flight Simulator روی ایکس باکس سری ایکس خیره کننده خواهد بود. 

چندی پیش بود که تاریخ انتشار بازی Microsoft Flight Simulator اعلام و مشخص شد که این بازی در تاریخ ۲۴ مرداد ماه (۱۴ اوت) در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. همچنین مشترکین Xbox Game Pass روی پی سی هم در روز عرضه می‌توانند این بازی را به رایگان تجربه کنند. بااینکه تاریخ انتشار بازی روی ایکس‌ باکس وان اعلام نشده است، اما این بازی در اختیار کاربران ایکس ‌باکس سری ایکس هم قرار خواهد گرفت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در مصاحبه اخیر خود در مورد بازی Microsoft Flight Simulator و جلوه‌های بصری آن صحبت کرده است. در ابتدا، اسپنسر به این مورد اشاره کرده که Microsoft Flight Simulator بازی‌ای است که با هر بار نگاه کردن به آن، موارد خیره کننده‌ای را مشاهده می‌کند. همچنین این مجموعه برای ایکس‌باکس و مایکروسافت گیمینگ از نظر تاریخی و قدمت، اهمیت بالایی دارد.

فیلم اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود گفته است که «استودیو Asobo به‌خوبی کار خود را انجام داده است و بازی از نظر محاسبه‌ ابری و تکنولوژی‌های به کار گرفته شده برای ارائه بهترین تجربه، قدرت بالایی دارد. من به این فکر می‌کنم که Microsoft Flight Simulator روی ایکس‌باکس سری ایکس جلوه بصری خیره کننده خواهد بود و بی‌صبرانه منتظر هستم بازی را روی کنسول نسل بعد تجربه کنم.»

بااین‌که مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام نکرده که Microsoft Flight Simulator برای ایکس‌باکس سری ایکس هم عرضه می‌شود، اما می‌توان انتظار داشت که در رویداد هفته آینده، شاهد این مورد باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Purexbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده