// چهار شنبه, ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰

بازی Overwatch به‌مدت یک هفته برای پی سی رایگان می‌شود

نسخه‌ی پی سی بازی Overwatch برای مدت محدودی به‌صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که به پایان سال ۲۰۲۰ نزدیک می‌شویم، شرکت‌های زیادی در این روزهای آخر تلاش می‌کنند تا توجه بازیکنان را با تبلیغات و پیشنهاد‌ات جالبشان به خود جلب کنند. یکی از این استودیو‌ها، استودیو بلیزارد است که طبق آخرین اخبار به نظر می‌رسد آن‌ها نسخه‌ی پی سی بازی Overwatch را برای مدت محدودی تا ابتدای سال ۲۰۲۱ به‌صورت رایگان در دسترس قرار خواهند داد.

طبق آخرین اخبار استودیو بلیزارد اعلام کرده است که بازی Overwatch که سال‌ها پیش روی پی سی عرضه شده بود، تا تاریخ ۱۴ دی ماه با دسترسی کامل به فهرست‌ها و نقشه‌های بازی به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

همچنین میزان پیشرفت درون بازی بازیکنانی که تصمیم به خرید بازی داشته باشند نیز ذخیره خواهد شد و اگر این تصمیم را داشته باشید می‌توانید میزان ۵۰٪ تخفیف روی قیمت بازی دریافت کنید. اگرچه این بازی روی کنسول‌ها رایگان نمی‌شود اما این بازی روی همه‌ی نسخه‌های کنسول موجود میزان ۶۷٪ تخفیف دریافت خواهد کرد.

نسخه‌ی پی سی بازی Overwatch تا تاریخ ۱۴ دی ماه رایگان خواهد بود و همچنین این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز در دسترس است. بازی اورواچ 2 نیز در حال حاضر برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دست ساخت است اما کارگردان این بازی اعلام کرده است که در رویداد مجازی بلیزکان اخبار بیشتری در ارتباط با این بازی منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده