// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵

تصاویر جدید Kena: Bridge of Spirits محیط زیبای بازی و دشمنان آن را نشان می‌دهد

استودیوی Ember Lab اخیرا تصاویر جدیدی از بازی Kena: Bridge of Spirits در توییتر به اشتراک گذاشته‌ در آن‌ها شاهد محیط‌های زیبای بازی و دشمنانی با ظاهر سرسخت هستیم.

تمام تصاویر و تریلرهایی که تا به اینجا از جدیدترین بازی استودیوی Ember Lab در سبک اکشن-نقش‌آفرینی، یعنی Kena: Bridge of Spirits منتشر شده، نوید اثری زیبا و جذاب را می‌دهند. سبک گرافیک هنری بازی بسیار جالب است و می‌توان آن را یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های معرفی شده در ماه‌های اخیر شمرد. با اینکه با تاریخ عرضه‌ی Kena کمی فاصله داریم، ولی سازندگان اخیرا تصاویر تازه‌ای از بازی را در توییتر با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند.

استودیوی امبر لب چند روزی بود که با پست کردن توییت‌هایی متوالی، چند اسکرین‌شات جدید از بازی Kena: Bridge of Spirits را منتشر کرد. در این تصاویر می‌توانیم نگاهی به محیط‌های زیبای بازی و همچنین دشمنانی با ظاهر سرسخت بیندازیم که شخصیت کنار در حال مبارزه با آن‌ها است. شما می‎‌توانید این تصاویر را در ادامه تماشا کنید.

بازی Kena: Bridge of Spirits قرار است در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شود. هچمنین نسخه‌ی پلی استیشن 5 این بازی از ارتقا رایگان برای نسل جدید پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، اگر تمایل به تجربه‌ی آن روی کامپیوتر دارید، می‌توانید مشخصات سخت‌افزار مورد نیاز آن را از اینجا مشاهده کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده