// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷

Kena: Bridge of Spirits در زمستان عرضه می‌شود؛ رد شایعات مرتبط با تاخیر بازی

سازندگان بازی Kena: Bridge of Spirits مجددا تایید کردند که اثر مورد بحث در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ میلادی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های سونی منتشر خواهد شد.

به‌تازگی شایعه‌ای منتشر شده بود که می‌گفت بازی مستقل و خوش‌جلوه‌ی Kena: Bridge of Spirits تا سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ میلادی تأخیر خورده است. اما اکنون می‌دانیم که این شایعه صرفا به خاطر یک اشتباه در تغییر متن وب‌سایت رسمی رخ داد و سازندگان محصول مورد بحث، همچنان آن را آماده‌ی عرضه در کمتر از پنج ماه آینده می‌دانند.

خوش‌بختانه چند ساعت پس از پخش شایعه‌ی مورد بحث، صفحه‌ی رسمی استودیو بازی‌سازی Ember Lab به سراغ چندین و چند توئیت معروف با محوریت این شایعه رفت و گفت که اخبار مرتبط با تأخیر تاریخ عرضه‌ی بازی Kena صحت ندارند. در نتیجه اکنون می‌دانیم که بازی Kena: Bridge of Spirits پیش از پایان یافتن زمستان پیش‌رو عرضه می‌شود و احتمالا قرار نیست به سراغ یک تأخیر دوباره برود.

پلتفرم‌های مقصد بازی Kena: Bridge of Spirits پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی هستند. به همین خاطر این بازی مستقل که با نمایش‌های خود دل گیمرهای زیادی را برد، در انحصار کنسولی سونی قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده