نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰

کارگردان بازی Monster Hunter World: Iceborne از کپکام جدا شد

دایسوکه ایچیهارا بعد از جدایی از کپکام به شرکت ژاپنی ILCA ملحق می‌شود.

حدود یک سال و نیم بعد از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز بازی مانستر هانتر: ورلد (Monster Hunter: World)، کپکام بسته‌ی الحاقی آن‌را با عنوان مانستر هانتر ورلد: آیس بورن (Monster Hunter World: Iceborne) منتشر کرد؛ اثری که مثل نسخه‌ی اصلی با استقبال خیلی خوبی هم از طرف منتقدان و هم علاقمندان این مجموعه مواجه شد. به‌تازگی مطلع شدیم که کارگردان این بسته‌ی الحاقی از کپکام جدا شده و به شرکت جدیدی رفته است.

دایسوکه ایچیهارا که درکنار بسته‌ی الحاقی مانستر هانتر: ورلد در طراحی بازی‌های دیگری مثل Monster Hunter: Generations نیز نقش اساسی داشته، در مصاحبه‌ی اخیر خود با سی‌جی ورلد از این گفته که بعد از جدایی از کپکام به‌عنوان یکی از غول‌های تولید و عرضه‌ی بازی‌های ویدیویی در ژاپن، به کار در شرکت ILCA (مخفف I Love Computer Art) مشغول شده است؛ شرکتی واقع در کیوتو که به کار در صنعت بازی و تولید محتوای دیجیتالی می‌پردازد.

ایچیهارا در این مورد می‌گوید: «شما تنها یک‌بار زندگی می‌کنید و باید از آن به خوبی بهره ببرید. من قصد دارم به‌عنوان کسی که تجربه‌ی خوبی در صنعت بازی به‌دست آورده‌ام، با کمک دیگران به رشد و توسعه‌ی این شرکت جوان کمک کنم.»

او تنها عضو بزرگ کپکام نیست که در این مدت از این شرکت قدیمی جدا شده و پیش‌از آن شاهد جدایی یوشینوری اونو، تهیه‌کننده‌ی سری بازی‌های استریت فایتر (Street Fighter) از این شرکت بودیم که بعد از ۳۰ سال همکاری با کپکام از آن خداحافظی کرد. و همچنین ریوسوکه یوشیدا که با سابقه‌ی کار روی آثاری مثل مانستر هانتر و Devil May Cry، تابستان امسال از کپکام جدا شد؛ شرکتی که این روزها به خاطر لو رفتن اطلاعات عظیمی از بازی رزیدنت ایول 8 (Resident Evil Village) و همین‌طور اطلاعات اعضای خود با مشکلات زیادی مواجه شده و شرایط سختی را تجربه می‌کند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده