نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

آپدیت جدید Fortnite عملکرد آن روی سیستم‌های قدیمی را بهبود می‌بخشد

به‌لطف به‌روزرسانی جدید بازی فورتنایت، علاقه‌مندانی که به ‌دلیل نداشتن پی سی قوی از تجربه آن محروم بودند نیز می‌توانند بازی را بدون مشکل اجرا کنند.

با اضافه شدن بخش بتل رویال به بازی Fortnite، شاهد محبوبیت این سبک در میان گیمرها بودیم و اپیک تلاش کرده تا با ارائه به‌روزرسانی‌های متعدد و متفاوت بازیکنان بازی فورتنایت را حفظ کند. اگر از طرفداران ساخته اپیک گیمز باشید، به احتمال بسیار زیادی از غافلگیری‌های تیم سازنده برای فصل پنجم آن مطلع هستید. براساس تریلر و اطلاعات رسمی منتشر شده، دو شخصیت پرطرفدار پلتفرم‌های پلی استیشن و ایکس باکس یعنی کریتوس و مستر چیف نیز قرار است در این فصل از فورتنایت خودنمایی کنند.

یکی از موانعی که اما سر راه عده زیادی از گیمرها جهت تجربه بازی قرار داشت، عملکرد ضعیف آن روی پی سی‌های قدیمی و پایین رده بود. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد اپیک گیمز یک قدم مهم دیگر به‌منظور در دسترس قرار دادن بازی خود برای این گروه از مردم برداشته است. خبر خوشی که ساعاتی پیش به‌صورت رسمی اعلام شد این است که به‌لطف به‌روزرسانی جدید بازی، حالتی تحت عنوان Performance Mode به فورتنایت اضافه شده که عملکرد فنی آن روی سیستم‌های قدیمی‌تر را بهبود می‌بخشد. با استناد به جزییات ارائه شده، این حالت با فدا کردن جنبه‌های بصری بازی، بار سنگین و اضافی را از دوش پردازنده‌‌های مرکزی و گرافیک برمی‌دارد.

بازی بتل رویال Fortnite ساخته استودیوی اپیک گیمز

برای فعال کردن حالت Performance Mode گیمر باید در بخش Library نرم‌افزار Epic Games Launcher روی علامت سه‌نقطه کنار اسم بازی، گزینه Option را انتخاب کرده و High Resolution Textures را حذف کند. با انجام این کار حدود چهارده گیگابایت فضای اضافی از هارد شما پاک شده و حجم نهایی بازی به تنها هفده گیگابایت کاهش پیدا می‌کند. شرکت اپیک گیمز همچنین برای تجربه بهتر در این حالت، پیشنهاد کرده است که کاربران یک حافظه SSD یا حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم در اختیار داشته باشند.

«حالت Performance mode با کاهش جنبه‌های بصری و گرافیکی بازی، نرخ فریم بازی را بهبود می‌بخشد. این بهترین فرصت برای آن دسته از افرادی است که به‌دنبال تجربه بازی فورتنایت بودند. یکی دیگر از مزیت‌های فعال کردن این حالت این است که کاربران نسبت‌به گذشته سریع‌تر وارد بازی خواهند شد.»

حال باید منتظر ماند و دید این سیاست جدید اپیک گیمز درقبال بازی فورتنایت می‌تواند باعث افزایش تعداد کاربران و موفقیت بیشتر بازی نسبت‌به قبل شود یا خیر. اگر شما هم از طرفداران دنیای Fortnite هستید، لطفا نظرات خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده