// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹

کریتوس رسما برای بازی Fortnite معرفی شد

پلی استیشن بلاگ با انتشار یک تریلر رسما اعلام کرد که کریتوس به بازی فورتنایت راه پیدا کرده و در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.

مدتی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسید از اینکه دیتاماینرها اعلام کرده‌اند کریتوس به بازی فورتنایت راه پیدا خواهد کرد. این در حالی است که امروز پلی استیشن بلاگ با انتشار یک تریلر سینمایی، رسما کریتوس را برای چپتر دوم Fortnite معرفی کرد. 

در جریان تریلر منتشر شده، شاهد کریتوس هستیم که ناگهان روی سر کاراکتر گرگینه فورتنایت پریده و او را از بین می‌برد. از نظر ظاهر، کریتوس همانند God of War سال ۲۰۱۸ طراحی شده است و از آیتم‌هایی که که درکنار این کاراکتر برای کاربران تدارک دیده شده هم می‌توان به گلایدر Guardian Shield، تبر Leviathan و سر میمیر اشاره کرد که به‌نظر می‌رسد کاربران به‌عنوان یک کوله پشتی می‌توانند از او استفاده کنند.

نکته جالب این است که کریتوس در انحصار نسخه پلی استیشن فورتنایت قرار ندارد و تمامی کاربران فورتنایت، قادر به آزاد کردن او در جریان فصل پنجم هستند. دراین‌میان اشاره کنم که یک لباس طلایی (برگرفته از Armor طلایی کریتوس در گاد آو وار) برای او درنظر گرفته شده که این آیتم تنها در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار دارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده