// یکشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶

خریداران Cyberpunk 2077 روی PS4 و PS5 مشغول پس دادن بازی هستند

باتوجه‌به مشکلات فراوان Cyberpunk 2077 روی کنسول پلی استیشن 4، بسیاری از بازیکنان ترجیح داده‌اند به‌جای صبر کردن برای رفع آن‌ها توسط سی‌دی پراجکت رد، پول خود را از سونی پس بگیرند.

کسانی که در طول این سال‌ها به هر دلیلی از خرید بازی خاصی پشیمان شده و سعی کرده‌اند تا پول خود را از فروشگاه پلی استیشن پس بگیرند، متوجه شده‌اند که سونی سیاست مشخص و یکپارچه‌ای درقبال پس دادن پول مشتری‌ها ندارد. دارندگان کنسول‌های پلی استیشن سال‌ها است که از سونی درخواست دارند تا در این خصوص کمی شفاف‌تر عمل کند. بااین‌حال، سونی در مواردی استثنایی همیشه سعی کرده که پول بازیکنان را که همگی از یک بازی خاص ناراضی بودند، پس دهد.

حال به‌نظر می‌رسد که باتوجه‌به عملکرد ضعیف Cyberpunk 2077، حداقل روی کنسول پلی استیشن 4، سونی تشخیص داده که این هم جزو همان موارد استثنایی به شمار می‌رود و پول بازیکنان، درصورت درخواست آن‌ها، باید پس داده شود. بازیکنان برای این کار باید با بخش پشتیبانی مشتریان (Customer Support) پلی استیشن تماس بگیرند یا با آن‌ها مکاتبه کنند که البته همه موفق به پس گرفتن مبلغ خرید خود نمی‌شوند. ولی طبق گزارش‌هایی که در وب‌سایت ردیت منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که خیلی از افراد موفق شده‌اند تا پولی را که بابت خرید سایبرپانک 2077 پرداخته کرده بودند، پس بگیرند. حتی یکی از نماینده‌های پلی استیشن به این اشاره کرده که آن‌ها تماس‌های بسیار زیادی از طرف کاربرانی دریافت کرده‌اند‌ که خواهان پس گرفتن پول خود هستند.

ماشین و نایت سیتی در سایبرپانک ۲۰۷۷

درحال‌حاضر می‌دانیم که جدیدترین بازی نقش‌آفرینی و جاه‌طلبانه‌ی استودیوی CD Projekt Red کمبودها و ضعف‌هایی روی پلی استیشن 4 دارد؛ برای مثال، وضوح تصویر بازی تا 720p پایین می‌آید و نرخ فریم آن در برخی صحنه‌های شلوغ به ۱۵ فریم بر ثانیه می‌رسد. همچنین عملکرد بازی در جنبه‌های دیگر نیز چندان رضایت‌بخش نیست و بازی به‌طور متناوب کرش می‌کند؛ همچنین مشکلاتی در تعامل با NPCها وجود دارد و بازیکنان هنگام انجام مأموریت‌ها با باگ‌های متعددی روبه‌رو می‌شوند.

سی‌دی پراجکت رد درتلاش است تا با انتشار پچ‌های متعدد، ایراد‌های بازی را برطرف کند. با این‌ حال، اگر Cyberpunk 2077 را از فروشگاه پلی استیشن خریداری کرده‌اید و از مشکلات بازی خسته شده‌اید، یکی از گزینه‌ها این است که پول خود را پس بگیرید؛ یا اینکه می‌توانید فعلا صبر کنید تا عملکرد بازی به سطح ایده‌آل برسد و دوباره مشغول تجربه‌ی این بازی جذاب شوید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده