// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

تعداد بازیکنان Forza Horizon 4 از ۱۲ میلیون نفر فراتر رفت

بازی Forza Horizon 4 در تعداد کل بازیکنان با رسیدن به بیش از ۱۲ میلیون نفر رکورد تازه‌ای در این زمینه برای خود ثبت کرد.

با توجه به‌این‌که هنوز یک سال هم از تاریخ انتشار بازی Forza Horizon 4 نگذشته است، اما این بازی مسابقه ای موفق شده که جای خود را در دل هواداران باز کند و به تعداد بازیکنان زیادی دست پیدا کند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، Forza Horizon 4 به‌تازگی موفق شده با رسیدن به عدد ۱۲ میلیون در تعداد کل بازیکنان در سراسر دنیا، به رکورد تازه‌ای در این زمینه دست پیدا کند.

این عدد تمامی بازیکنان بازی روی هر دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان را شامل می‌شود و همچنین ادعا شده است که Forza Horizon 4 هر ماه نزدیک‌به چهار میلیون نفر بازیکن جدید را به خود جذب می‌کند. این آمار برای یک بازی انحصاری که هنوز یک سال کامل هم از زمان انتشار آن نگذشته، بسیار قابل‌توجه و قابل‌تحسین است. بازی Forza Horizon 4 از طریق سرویس گیم پس در دسترس قرار دارد و همین مساله باعث شده است که تعداد زیادی از علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل رانی به سمت آن جذب شوند که البته درصد زیادی از آنان بازی را تنها برای مدت کوتاهی تجربه می‌کنند و نمی‌توان آن‌ها را جزو بازیکنان بلند‌مدت آن دانست.

بازی Forza Horizon 4 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است. اگرچه در سال جاری میلادی شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از سری فورزا نخواهیم بود، اما جدیدترین بسته الحاقی آن با محوریت برنامه Top Gear به‌تازگی در دسترس قرار گرفته است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده