// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۶

دستور ساخت تمام اپیزودهای فصل اول سریال The Last of Us صادر شد

نیل دراکمن و کریگ مازن از پس راضی کردن کامل شبکه HBO برآمدند. اکنون پرخرج‌ترین شبکه کابلی دنیا دستور ساخت فصل اول سریال The Last of Us به‌صورت کامل را داده است.

سازندگان اصلی سریال The Last of Us، کریگ مازن و نیل دراکمن هستند

بیست سال پس از آغاز آخرالزمان توسط قارچی که در ترکیب با یک ویروس جهش‌یافته است، جول وظیفه‌ی رساندن دختری ۱۴ساله به اسم الی به اعضای گروه فایرفلایز را برعهده می‌گیرد. زیرا باتوجه‌به اینکه نقاط مختلف دنیا قرنطینه شده‌اند، رساندن یک شخص از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر اصلا کار آسانی به نظر نمی‌رسد. در نتیجه اینکه چرا الی باید به نقطه‌ای خاص از کشور آمریکا برسد، برای جول اهمیت خاصی ندارد. جول به الی به چشم یک محموله نگاه می‌کند که او به‌عنوان قاچاقچی خبره‌ی این دنیا وظیفه‌ی سالم رساندن آن به مقصد را دارد؛ تا تعداد زیادی سلاح گرم را از سفارش‌دهنده دریافت کند. این تنها بخش کوچکی از داستان قسمت اول The Last of Us است؛ یک بازی ویدیویی که با دو قسمت اصلی و یک DLC دنیا را میخکوب کرد.

مطابق دستور شبکه HBO قرار است که کریگ مازن، خالق مینی‌سریال «چرنوبیل» و نیل دراکمن، آفریننده‌ی اصلی جهان The Last of Us همزمان با یکدیگر تهیه‌کنندگان اجرایی اصلی و نویسندگان سریال باشند. ایوان ولز، رئیس اصلی استودیو بازی‌سازی ناتی‌داگ هم قرار است تهیه‌کننده‌ی اجرایی شماره‌ی ۴ سریال نام بگیرد. در این بین کارولین استراس خوش‌سابقه نیز تهیه‌کننده‌ی اجرایی ۳ سریال The Last of Us است.

دو تن از اعضای تیم مدیریت استودیوهای جهانی پلی استیشن نیز قرار است در گروه تهیه‌کنندگان اجرایی فرعی اثر باشند. گفته می‌شود که کیفیت کم‌نظیر بازی The Last of Us Part II و این حقیقت که کریگ مازن آن را «یک شاهکار درخشان و دستاوردی جدید برای داستان‌گویی» نامید، در افزایش نقش دراکمن، پلی استیشن و ناتی‌داگ در سریال تأثیرگذار بوده است. سریال The Last of Us با همکاری کامل ناتی داگ، پلی استیشن و شبکه HBO ساخته خواهد شد.

کریگ مازل مقابل بک گراند سبز و نیل دراکمن با موهای بلند، سازندگان سریال The Last of Us شبکه HBO

فرانچسکا ارسی، نائب رئیس اجرایی برنامه‌ریزی‌های شبکه HBO می‌گوید: «نیل دراکمن و کریگ مازن هرکدام در یک مدیوم هنری، اساتید صاحب‌سبک هستند. حالا وقتی آن‌ها با افراد کاربلدی چون کارولین استراس همکاری کنند، سریالی خواهیم داشت که هم عاشقان بازی‌های The Last of Us به آن عشق می‌ورزند و هم افرادی را جذب می‌کند که هیچ اطلاعاتی راجع به آن بازی‌های ویدیویی ندارند. ما به همکاری با ناتی‌داگ، شرکت Word Games، سونی و برند پلی استیشن افتخار می‌کنیم و قرار است این داستان حماسی، قدرتمند و غرق‌کننده را به تلویزیون بیاوریم».

جف فراست، رئیس تیم ساخت برنامه‌های تلویزیونی شرکت سونی نیز به همین اندازه برای سریال The Last of Us هیجان‌زده است: «ما به همکاری با HBO و این تیم بزرگ برای زنده کردن سریال The Last of Us افتخار می‌کنیم. قدرت داستان‌گویی تعاملی برند پلی استیشن یکی از ستون‌های فعالیت ما است و این همکاری با HBO قرار است فلسفه‌ی کاری سونی در ارائه‌ی این قصه‌ها به مخاطبان را داشته باشد. البته فراموش نکنید که ما همچنان در اصل به‌دنبال ساخت مجموعه بازی‌های داستانی جدید باشکوه مثل The Last of Us هستیم؛ حتی از The Last of Us هم بزرگ‌تر».

سریال Chernobyl کریگ مازن برنده‌ی دو جایزه‌ی گلدن گلوب و ۱۰ جایزه‌ی امی شد. بازی The Last of Us Part II نیل دراکمن نیز با ۱۰ نامزدی موفق به رکوردشکنی در تاریخ گیم آواردز شده است. تازه نه‌تنها «چرنوبیل» در جلب نظر گسترده‌ی مخاطبان هم موفق بود، بلکه سری بازی The Last of Us هم به‌تازگی مجموع فروش دو قسمت خود را به ۳۰ میلیون نسخه نزدیک کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده