نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۷

فروشگاه GOG بازی The Witcher: Enhanced Edition را به صورت رایگان عرضه می‌کند

نسخه Enhanced Edition قسمت اول مجموعه بازی‌های The Witcher هم‌اکنون به‌صورت رایگان برای کاربران نسخه جدید کلاینت GOG Galaxy قابل دریافت است.

اگر هنوز اولین قسمت از مجموعه‌ی ویچر، سه‌گانه‌ی تحسین شده‌ی استودیو سی‌دی پراجکت را بازی نکرده‌اید، می‌توانید از فرصت خوبی که به‌وجود آمده است استفاده کنید. با نصب نسخه 2.0 نرم‌افزار فروشگاه آنلاین GOG، می‌توانید بازی The Witcher: Enhanced Edition را به‌صورت رایگان دریافت کنید. این پلتفرم فروش بازی‌ که تحت مالکیت سی دی پراجکت رد قرار دارد، سعی دارد با این کار کاربران را به استفاده از کلاینت اختصاصی خود ترغیب کند. برای دریافت این بازی کافی است نسخه جدید نرم‌افزار GOG Galaxy را دانلود کرده و با کلیک روی بنر مربوط‌به این پیشنهاد در صفحه اصلی برنامه، هدیه خود را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که این امتیاز تنها مختص نسخه آپدیت شده‌ی نرم‌افزار بوده و طبق توضیحات پستی که در وبسایت رسمی GOG و به این منظور منتشر شده، «بازی بعد از مدتی به‌صورت خودکار در فهرست بازی‌های شما و همچنین کالکشن شما در سایت GOG.COM قرار خواهد گرفت.» جالب اینجا است که فروشگاه GOG پیش از این نیز یک بار در سال ۹۷ اقدام به عرضه رایگان قسمت اول سری ویچر کرده بود.

گیم پلی بازی The Witcher: Enhanced Edition

قسمت اول مجموعه The Witcher یکی از بازی‌هایی است که به‌نوعی شروع کننده روند موفقیت آمیز استودیوی سی‌دی پراجکت رد بود که حالا این شرکت را به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی در جهان تبدیل کرده است.

قسمت اول سری ویچر، باوجود اینکه در زمان انتشار خود، بازی بزرگی به شمار می‌رفت، مقیاس داستانی به مراتب کوچکتری نسبت به The Witcher 3: Wild Hunt دارد. بااین حال، طرفداران پرشمار این مجموعه به وسیله این بازی با گرالت از ریویا آشنا شدند.

The Witcher ماجراجویی کوچک و لذت بخشی را به مخاطب خود ارائه می‌کند. این بازی بیشتر به پایه گذاری داستان‌ها و ماجراهایی که در قسمت‌های بعدی به‌طور مفصل به آن‌ها پرداخته شده، می‌پردازد.

همچنین سی‌دی پراجکت رد در آستانه انتشار بازی Cyberpunk 2077 قرار دارد. تجربه بازی The Witcher: Enhanced Edition قبل از سایبرپانک 2077 می‌تواند به خوبی نشان‌دهنده تفاوت سطح آثار این استودیو تا رسیدن به زمان عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم باشد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده