نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۱

حساب رسمی Among Us در توییتر تصویری از نقشه جدید بازی را منتشر کرد

توسعه‌دهندگان بازی محبوب Among Us با انتشار تصویری از نقشه جدید این بازی در توییتر، وعده ارائه جزئیات بیشتر در ماه آینده را می‌دهند.

شاید بازی Among Us اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شده باشد، اما این بازی بخش اعظمی از رشد و شهرت خود را در سال ۲۰۲۰ کسب کرد. توسعه‌دهندگان این بازی در استودییو اینراسلاث، اخیراً یک مدیر روابط عمومی را برای این بازی معرفی کرده و متعاقباً حساب رسمی Among Us در توییتر را افتتاح کردند که در ادامه با انتشار اخبار رسمی، طرفداران را در جریان آخرین تغییرات بازی قرار خواهد داد. اما جدیدترین توییت این اکانت، به تصویری که ظاهراً به نقشه جدید بازی تعلق دارد اشاره می‌کند. این نخستین باری است که یک تصویر واقعی از نقشه جدید بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

در این تصویر، ناحیه‌ای از ایستگاه فضایی جدید بازی را مشاهده می‌کنیم که ایمپاسترها و سایر افراد تیم می‌توانند در آن به ماجراجویی بپردازند. دراین‌میان، چند مأموریت مختلف و دریچه کوچکی که برای تکنیک‌های مخفیانه به کار می‌رود، قابل مشاهده است.

نقشه جدید بازی Among Us

استودیوی Innersloth اخیراً اطلاعات جدیدی را منتشر کرده که شامل مشکلات هک بازی و برنامه‌های آینده این شرکت می‌شود. در این بین، با اشاره به اینکه بازیکنان می‌توانند انتظار مأموریت‌های بیشتر و محیط بزرگتری را نسبت به Polus داشته باشند، به نقشه جدید بازی نیز پرداخته می‌شود.

حساب توییتر امانگ آس، همچنین در ادامه به طرفداران وعده داده که در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) و در جریان استریم رویداد The Game Awards منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در این خصوص باشند. دیروز و با انتشار فهرست نامزدهای جوایز The Game Awards 2020، نام Among Us نیز در میان گزینه‌ها به چشم می‌خورد. این بازی برای کسب عنوان بهترین بازی موبایل و بهترین بازی چندنفره نامزد شده است.

محبوبیت چشم‌گیر این بازی موجب شد تا سازندگان Among Us از ساخت دنباله این بازی منصرف شوند. در عوض تصمیم بر این گرفته شد تا با انتشار مداوم محتوای جدید و پشتیبانی همه جانبه این نسخه، طرفداران را راضی نگه دارند. در حال حاضر بازی Among Us تنها برای پلتفرم‌های پی سی و موبایل قابل دریافت است، اما در آینده برنامه‌هایی برای انتشار بازی روی سایر پلتفرم‌ها نیز در نظر گرفته شده است. در پایان شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب پیش رو، اطلاعات جامعی را درباره این بازی کسب کنید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده