// سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۲

سی ‌دی پراجکت رد: Cyberpunk 2077 روی کنسول نسل هشتم به خوبی اجرا می‌شود

بنابر گفته‌های مدیرعامل استودیوی سی‌دی پراجکت رد، عملکرد فنی بازی Cyberpunk 2077 روی کنسول‌های نسل هشتم فراتر از انتظارات آن‌ها بوده است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که به‌نظر می‌رسد این‌بار خبری از تأخیر در زمان عرضه بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 نخواهد بود و جدیدترین ساخته استودیوی سی دی پراجکت رد در تاریخ ۲۰ آذر به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد و همچنین این بازی علاوه‌بر کنسول‌های نسل نهم، قرار است برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز روانه بازار شود. به نظر می‌آید که تیم سازنده‌ی این بازی از عملکرد سایبرپانک ۲۰۷۷ روی کنسول‌های نسل هشت راضی باشند.

آخرین تأخیر بازیCyberpunk 2077 به این دلیل اتفاق افتاد که لازم بود روی نسخه‌های نسل آخر این بازی یعنی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان برای مدت زمان بیشتری کار شود. البته این اتفاق نباید خیلی تعجب آور باشد؛ زیرا چند سال پیش حین اجرای نمایش گیم‌پلی بازی بسیاری از طرفداران از خود می‌پرسیدند که آیا این کنسول واقعا می‌تواند چنین دنیای پر جزئیاتی را اجرا کند یا خیر. اما همان‌طور که از محتویات نمایش داده شده‌ی هفته‌ی گذشته‌ی این بازی روی کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان مشخص است، نه‌تنها این بازی روی این کنسول‌ها خوب اجرا می‌شود، بلکه ظاهر خوبی نیز دارد. به‌گفته‌ی آدام کیچینسکی (Adam Kicinski)، یکی از مدیرعامل‌های استودیوی سی‌دی پراجکت رد، عملکرد این بازی نه‌تنها انتظارات را برآورده کرده بلکه تا حدودی نیز همه را متعجب کرده است.

کیچینسکی حین کنفرانسی تلفنی با Seeking Alpha در مورد عملکرد بازی روی کنسول‌های نسل هشت پاسخ داد. کیچینسکی گفت: «البته عملکرد این بازی روی نسخه‌های پرو کمی بهتر است اما در کمال تعجب برای چنین دنیای عظیمی عملکرد این بازی بسیار خوب بوده است.» تعجب آور نیست که بازی Cyberpunk 2077 در ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو بهتر از نسخه‌های اصلی کنسول نسل آخر عمل خواهد کرد اما اگر این تفاوت زیاد نباشد، این اتفاق می‌تواند برای کسانی که هنوز کنسول‌های نسل بعدی را نگرفته‌اند خبر بزرگی باشد.

کیچینسکی به این عملکرد شگفت انگیز باتوجه‌به زمان محدودی که تیم سازنده پس از تأخیر اخیر این بازی در دسترس داشت، اشاره کرد. کیچینسکی گفت: «منظورم این است که ما سه هفته اضافی را سپری کردیم و در این آخرین مرحله به موفقیت‌های زیادی دست یافتیم. بنابراین، ما معتقدیم که بازی روی تمامی سیستم‌های ‌عامل عالی عمل می‌کند.» به نظر می‌رسد که بالاخره تأخیرهای متعدد بازی Cyberpunk 2077 برای نسخه‌های نسل هشت نتیجه‌ی خوبی داشته است.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز بهینه‌سازی خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده