نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲

نحوه انتقال فایل‌های ذخیره بازی Cyberpunk 2077 به کنسول‌ های نسل نهم

 حساب رسمی توییتر بازی Cyberpunk 2077 به‌تازگی نحوه انتقال فایل‌های ذخیره این بازی به کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس را آموزش داده است.

بالاخره به‌نظر می‌رسد این‌بار خبری از تاخیر در زمان عرضه بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 نخواهد بود و جدیدترین ساخته استودیوی سی دی پراجکت رد در تاریخ ۲۰ آذر (۱۰ دسامبر) به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد. از آنجایی که این بازی پس از عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود، بسیاری اعتقاد دارند این پلتفرم‌ها مقصد ایده‌آل برای تجربه بازی به‌حساب می‌آیند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بازی سایبرپانک 2077 علاوه‌بر کنسول‌های نسل نهم، قرار است برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز روانه بازار شود. حال به‌همین مناسبت و در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش حساب رسمی توییتر بازی نحوه انتقال فایل‌های ذخیره آن به PS5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس را آموزش داد. 

براساس جزییات و اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد کاربران کنسول ایکس باکس وان جهت انتقال فایل‌های ذخیره خود به کنسول‌های جدید مایکروسافت کار چندان سختی را نخواهند داشت. به‌لطف نوآوری‌های ردموندی‌ها در بخش ابری و قابلیت Smart Delivery، تنها کاری که این افراد لازم است انجام دهند، اتصال کنسول خود به اینترنت است. در این حالت فایل‌های ذخیره شما در یک فضای ابری بارگذاری می‌شوند. راه‌حل دیگری که مایکروسافت در این زمینه برای کاربران خود تدارک دیده، گزینه System Network Transfer است؛ در این روش تنها کافی است کنسول ایکس باکس وان و سری ایکس یا سری اس به یک شبکه اینترنتی وصل باشند.

کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن اما سه راه حل برای انجام این کار پیش‌روی خود دارند. در روش اول ابتدا باید به سرویس پلی استیشن پلاس خود وارد شده و فایل‌های ذخیره خود را در فضای ابری بارگذاری و سپس در کنسول پلی استیشن 5 این فایل‌های بارگذاری شده را دانلود کنید. روش دوم اما بدون نیاز به سرویس پلاس تنها از طریق یک شبکه WiFi یا کابل LAN امکان‌پذیر خواهد بود. راه‌حل سوم و آخری که سونی در اختیار کاربران گذاشته این است که فایل‌های خود را روی یک فضای ذخیره ریخته و سپس به اکانت یکسانی روی پلی استیشن 5 منتقل کنید.

اگر شما هم منتظر تجربه بازی Cyberpunk 2077 هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این بازی را یا ما نیز به اشتراک بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده