// دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

کاراکتر Hwang برای بازی SoulCalibur 6 معرفی شد

شرکت باندای نامکو به‌تازگی کاراکتر هوانگ را به‌عنوان آخرین شخصیت سیزن پس دوم بازی SoulCalibur 6 معرفی کرد.

هوانگ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای سری SoulCalibur دانست که جای خالی آن در نسخه ششم حس می‌شد و کاربران بسیاری خواهان اضافه شدن او به SoulCalibur VI بودند. این در حالی است که باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر سول‌کالیبور 6، بالاخره به درخواست کاربران جواب مثبت داد.

 به‌تازگی، شرکت باندای نامکو اینترتینمنت تریلر جدیدی را از بازی SoulCalibur VI منتشر کرده که در جریان آن شاهد معرفی شخصیت هوانگ هستیم. هوانگ یک شمشیرزن کره‌ای است که در قالب آخرین بسته الحاقی سیزن‌پس دوم این بازی در تاریخ ۱۲ آذر ماه (دو دسامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

درادامه مشخص شده که درکنار اضافه شدن هوانگ به‌عنوان کاراکتر پولی، کاراکترهای رایگان دیگری برای کاربران درنظر گرفته شده است. با عرضه به‌روزرسانی مورد نظر در تاریخ ۱۲ آذر ماه، زمین مبارزه جدیدی به نام Motien Pass Ruins درکنار اسکین کلاسیک Seong Mi-Na به‌صورت رایگان به بازی اضافه خواهند شد. همچنین کاربران به اجزای بیشتری برای ساخت یک سول (Create a Soul) دسترسی پیدا خواهند کرد.

کاربران زومجی در زیر می‌توانند تریلر منتشر شده از معرفی هوانگ را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. این ویدیو درواقع در رویداد SoulCalibur 6 Online Challenge غرب اروپا به‌نمایش گذاشته شد.

تماشا از یوتیوب


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده