نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۸

بازیگر فیلم Monster Hunter به بازی این مجموعه اضافه می‌شود

میلا یوویچ، بازیگر فیلم Monster Hunter با محتوای دانلودی جدیدی که برای بازی Monster Hunter World: Iceborne منتشر می‌شود، به این بازی اضافه خواهد شد.

به‌زودی قرار است شاهد یک کراس‌اور بین بازی Monster Hunter World: Iceborne و فیلم Monster Hunter باشیم. از تاریخ ۱۴ آذرماه (۴ دسامبر)، بازیکن‌ها می‌توانند شخصیت «آرتمیس» از فیلم Monster Hunter، با بازی میلا یوویچ را انتخاب کنند و با این شخصیت به نبرد با هیولاها بروند. البته آرتمیس در قالب یک Event Quest در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد؛ یعنی در مدت محدودی باید مأموریت‌های مربوط‌به این شخصیت را به پایان برسانید.

در بازی از صدای یوویچ برای آرتمیس استفاده شده است. با این شخصیت باید دو تا از قوی‌ترین هیولاهای Monster Hunter World: Iceborne را شکست دهید و به‌عنوان پاداش، یک زره جدید و همچنین آیتم‌های دیگر را جایزه می‌گیرید. اما توجه داشته باشید که برای انجام این مأموریت‌های جدید، حتما باید به سطح Master Rank رسیده باشید. البته به مناسبت اکران فیلم این مجموعه، از فردا (۷ آذرماه) بازیکن‌ها می‌توانند به یک بسته آیتم‌های رایگان نیز دسترسی داشته باشند. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط‌به محتواهای جدید بازی Monster Hunter World: Iceborne با محوریت فیلم Monster Hunter را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم Monster Hunter به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون، در تاریخ ۱۴ آذرماه (۴ دسامبر) در انگلستان و ۵ دی‌ماه (۲۵ دسامبر) در آمریکا اکران می‌شود. این فیلم شباهت‌های زیادی به دنیای بازی Monster Hunter World خواهد داشت و روایتگر داستانی درباره یک سرباز آمریکایی به نام آرتمیس است که به شکل عجیبی، سر از دنیای هیولاها درمی‌آورد. او سپس با یک شکارچی هیولا بی نام و نشان (با بازی تونی جا) آشنا می‌شود و تلاش می‌کند که به دنیای خود برگردد.

همان‌طور که گفتیم، فیلم Monster Hunter به کارگردانی اندرسون ساخته می‌شود. احتمالا نام این کارگردان برای طرفدران «رزیدنت اویل» آشناست، چون فیلم‌های این مجموعه را ساخته است. در فیلم‌های Resident Evil شاهد بازی میلا یوویچ هم بوده‌ایم. اندرسون و یوویچ که زن و شوهر هستند، این بار برای ساخت فیلم براساس یکی دیگر از بازی‌ها شرکت کپکام همکاری می‌کنند. چندی پیش در اخبار سینما داشتیم که اندرسون اعلام کرد ایده‌هایی برای ساخت قسمت‌های بعدی فیلم Monster Hunter هم در سر دارد.

بازی Monster Hunter World: Iceborne که در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و در سال ۲۰۲۰ هم برای پی‌سی به انتشار رسید، درواقع یک محتوای اضافی مستقل برای بازی Monster Hunter: World سال ۲۰۱۸ است. این بازی مورد توجه و پسند طرفداران مجموعه قرار گرفت و از نظر تجاری هم عملکرد بسیار خوبی داشت.

شرکت کپکام چندی پیش از یک بازی جدید از مجموعه شکارچی هیولا برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد. این بازی Monster Hunter Rise نام دارد و در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ هم عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده