نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

انتشار بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد

استودیوی MDHR، خالق بازی Cuphead، اعلام کرد به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، زمان انتشار بسته الحاقی The Delicious Last Course به‌تعویق افتاد.

سال ۲۰۱۷ بود که استودیوی کم‌‌نام و نشان MDHR یک بازی انحصاری برای پی سی و ایکس باکس وان تولید و منتشر کرد. اثری که‌ به‌لطف حال‌وهوای خاص و گیم‌پلی چالشی خود توانست نظرات مثبت کاربران و همچنین منتقدین زیادی را به خود جلب کند.

اگر زومجی را دبنال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تیم سازنده یک سال پس از عرضه بازی، در رویداد E3 2018 با انتشار تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead رونمایی کرد. 

پس از اینکه زمان عرضه این بسته الحاقی به سال ۲۰۲۰ موکول شده بود، حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده با انتشار بیانیه‌ای به‌صورت رسمی از تعویق دوباره آن خبر داد. براساس اطلاعات منتشر شده در حساب رسمی توییتر استودیوی MDHR، شیوع ویروس کرونا و ارایه یک تجربه کامل‌تر و البته بهتر باعث تاخیر در زمان عرضه بسته الحاقی The Delicious Last Course شده است.

«در حین روند ساخت این بسته الحاقی، ما خودمان را با چالش‌های زیادی روبه‌رو کردیم تا با بهره‌گیری از تجربیات به‌دست آمده از ساخت بازی کاپهد، The Delicious Last Course ازلحاظ موسیقی، انیمیشن و طراحی به اثری باکیفیت تبدیل شود. متاسفانه شیوع ویروس کرونا  تاثیراتی در جهان و همین‌طور تیم سازنده گذاشت و چالش‌های جدیدی را برای ما به‌وجود آورد. علاوه‌بر اثرات کووید، برای اطمینان پیدا کردن از اینکه کیفیت این بسته الحاقی باعث رضایت جامعه طرفداران بازی شود، تصمیم سختی گرفتیم که زمان عرضه آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کنیم.»

بنابر اطلاعاتی که در گذشته مشخص شده بود بسته الحاقی The Delicious Last Course قرار است کاراکتری به‌نام Ms. Chalice و همچنین محیط‌ها و باس‌های جدیدی را به بازی اصلی اضافه کند.

اگر شما هم بازی کاپهد را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص این بسته الحاقی را با ما نیز به اشتراک بگذارید. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده