نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۲

بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead معرفی شد [E3 2018]

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، بسته الحاقی جدیدی با نام The Delicious Last Course برای بازی Cuphead معرفی شد.

کمپانی مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 2015 بازی Cuphead را معرفی کرد و پس از تاخیر‌هایی که در پروسه ساخت آن شاهد بودیم، این بازی سرانجام در تاریخ هفتم مهرماه ۱۳۹۶ (۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷) در دسترس بازیکنان قرار گرفت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت دقایقی پیش در رویداد E3 2018 با انتشار تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead رونمایی کرد. این بسته الحاقی، کاراکتر قابل بازی، جزیره، باس‌ها، طلسم و سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند و از این طریق بازی را بیش از پیش گسترش می‌دهد. در حال حاضر تاریخ انتشار این بسته اعلام نشده است و باید زمان بیشتری را برای شنیدن زمان انتشار آن منتظر بمانیم.

کاپ‌هد یک بازی دو بعدی است که روی مبارزه با باس‌ها تاکید فراوانی دارد. در این بازی شما در نقش کاپ‌هد (یا ماگ‌من بر اساس این که در حالت تک نفره یا دو نفره بازی کنید) به دنیا‌های عجیب و غریب مختلفی سفر خواهید کرد و اسلحه‌های مختلف و قدرت‌های جدید به دست خواهید آورد. در حالی که تلاش می‌کنید بدهی خود را به شیطان بپردازید، در سفر پر خطر خود رمز و رازهای بسیار زیادی را کشف خواهید کرد.

بازی Cuphead در حال حاضر برای ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

 در رابطه با Cuphead نیاز به زدن حرف‌های اضافه نیست. اگر دل‌تان یک پلتفرمر معرکه با تصویرسازی‌هایی دوست‌داشتنی و فضاسازی مثال‌زدنی می‌خواهد که در خلال دقایقش باید با یک مشت باس عجیب و غریب بجنگید و دنیایی تیر جادویی شلیک کنید، این اثر خواستنی و شدیدا سخت را به هیچ عنوان از دست ندهید.

شما می‌توانید تریلر مربوط به بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده