نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

اولین ویدیو انیمیشن سریالی The Cuphead Show نحوه‌ی تولید آن را نشان می‌دهد

شبکه‌ی نتفلیکس ویدیوی جدیدی از سریال The Cuphead Show منتشر کرد که نحوه‌ی تولید و دو صداپیشه‌ی اصلی آن را به نمایش می‌گذارد.

تقریباً یک سال از زمان رونمایی شبکه‌ی نتفلیکس از انیمیشن سریالی The Cuphead Show (نمایش کاپ‌هد) می‌گذرد، اما این سرویس استریم اکنون آماده‌ی انتشار اطلاعات بیشتری از آن است. سریال Cuphead به‌عنوان یک اثر «کمدی کاراکتر-محور» توصیف شده است که به حوادث ناگوار و غیرعادی زندگی کاپ‌هد عجول و برادر محتاط اما زودباورش ماگ‌من می‌پردازد و مطابق انتظار بسیاری از طرفداران از سبک هنری انیمیشن‌های دهه‌ی ۱۹۳۰ بهره می‌برد. بیشتر این موارد را از قبل می‌دانستیم، اما حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس یک ویدیوی پشت صحنه‌ی کوتاه از انیمیشن سریالی The Cuphead Show در توییتر منتشر کرده است که نگاهی گذرا به نحوه‌ی تبدیل بازی به یک مجموعه‌ی تلویزیونی دارد. این ویدیو بخش‌های کوتاهی از انیمیشن مورد بحث و دو صداپیشه‌ی اصلی آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد و شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای آن بپردازید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

ترو والنتینو وظیفه‌ی صداپیشگی کاپ‌هد و فرانک تودارو وظیفه‌ی صداپیشگی ماگ‌من را در انیمیشن سریالی The Cuphead Show برعهده دارند و از دیگر صداپیشگان آن نیز می‌توان به گری دلیسل، جو هانا و لوک میلینگتون-دریک اشاره کرد. همان‌طور که پیش از این هم اعلام شده بود، دیو واسون، کارگردان سریال کوتاه تحسین‌شده‌ی Mickey Mouse (میکی‌ماوس) شبکه‌ی دیزنی و برنده‌ی جایزه‌ی اِمی و آنی سکان هدایت سریال «نمایش کاپ‌هد» را در دست دارد. سی‌جی کتلر از سوی شرکت King Features، چد و جرد مولدنهاور از سوی استودیوی بازی‌سازی MDHR، دیو واسون و کازمو سگرسن نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال کمدی فعالیت می‌کنند.

تابه‌حال تاریخ پخش انیمیشن سریالی The Cuphead Show اعلام نشده است، اما نتفلیکس می‌گوید که «به‌زودی» شاهد انتشار آن خواهیم بود. بازی Cuphead درحال‌حاضر در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار گرفته است. این بازی به‌واسطه‌ی موسیقی اورجینال و فوق‌العاده، خلاقانه بودن تمام مراحل، سبک زیبای بصری و تصویرسازی‌های جذاب، فضاسازی قدرتمند، تعریف دوباره‌ی مفهوم درجه‌ی سختی در مراحل، ارائه‌ی یک تجربه‌ی به‌خصوص و منحصر‌به‌فرد، کامل‌بودن بازی و عدم وجود ضعف‌های جدی در ساختار آن و خلق مکانیزم‌های گوناگون و جذاب برای گیم‌پلی توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را به‌دست بیاورد که از «اینجا» می‌توانید به مطالعه‌ی آن بپردازید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده