// چهار شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۵

سیزن پس جدید بازی Minecraft Dungeons در اواسط آبان ماه منتشر خواهد شد

سیزن پس جدید بازی Minecraft Dungeons، چهار بسته‌ی الحاقی آینده‌ی این بازی از جمله Howling Peaks را در دسترس خریدارانش قرار خواهد داد.

بازی Minecraft Dungeons از استودیو موجانگ تفاوت‌های زیادی با نسخه اصلی ماینکرفت دارد و گیم‌پلی آن را می‌توان با بازی‌های هک اند اسلشی مثل Diablo مقایسه کرد. باتوجه‌به اینکه این بازی ماه آینده یک بسته‌ی الحاقی به نام The Howling Peaks دریافت می‌کند، به نظر می‌رسد که زمان اعلام Season Pass جدید نیز فرا رسیده است.

سیزن پس جدید بازی Minecraft Dungeons در تاریخ ۱۲ آبان ماه به همراه بسته‌ی الحاقی جدید The Howling Peaks در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین به‌غیر از این بسته‌ی الحاقی، دارندگان این Season Pass سه بسته‌ی الحاقی بعدی را نیز به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

این بسته‌های الحاقی مراحل، محتوای داستانی، پازل‌ها و موارد جدید دیگری را نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. به‌عنوان مثال بسته‌ی الحاقی Howling Peaks شامل زره، سلاح و Artifact‌های جدیدی به همراه دشمنان جدید مانند Squall Golem می‌شود و همچنین یک داستان و منطقه‌ی جدید نیز جهت کاوش بازیکنان به بازی اضافه شده است.

استودیو موجانگ به همراه بسته‌ی الحاقی بعدی خود، به‌روزرسانی‌های رایگان جدیدی را از جمله ۶ نوع Enchantment جدید برای همه بازیکنان ارائه خواهد داد. همچنین میزان سختی Apocalypse Plus نیز به این بازی اضافه خواهد شد که ۲۰ سطح تهدید جدید را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد؛ اگرچه همچنان رایگان بودن این ویژگی هنوز مشخص نیست.

به نظر می‌رسد که برای اطلاع از جزئیات بیشتری درباره‌ی مسیر انتشار بسته‌های الحاقی بازی Minecraft Dungeons باید بیشتر منتظر بمانیم.

بازی Minecraft Dungeons در حال حاضر روی پی‌سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و همچنین کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده