// دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

تریلر تازه‌ World of Warcraft: Shadowlands ویژگی‌‌ها و مکان‌های جدید بازی را نشان می‌دهد

در تریلر جدید World of Warcraft: Shadowlands شاهد نمایش نسبتا مفصلی از ویژگی‌ها، کاراکترها و مکان‌های موجود در این بسته‌ی الحاقی هستیم.

طبق تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، استودیوی Blizzard Entertainment تریلر جدیدی را از تازه‌ترین بسته‌ی الحاقی بازی World of Warcraft، یعنی Shadowlands منتشر کرده است. در این تریلر توضیحاتی نسبتا گسترده درباره‌ی مکان‌ها، کاراکترها و ویژگی‌های جدید موجود در این بسته‌ی الحاقی داده می‌شود. اگر دوست دارید که ازطریق بسته‌ی الحاقی Shadowlands، دوباره پا به دنیای MMORPG وارکرفت بگذارید، می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بسته‌ی الحاقی Shadowlands امروز ۲۳ نوامبر (۳ آذر) به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی منتشر می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید کمی با حال‌و‌هوای World of Warcraft: Shadowlands آشنای شوید، می‌توانید توضیحات رسمی بلیزارد را درباره‌ی این بسته‌ی الحاقی در ادامه مطالعه کنید:

«Sylvanas Windrunner با انجام یک تخریب گسترده باعث گشودن راهی به زندگی پس از مرگ شده است. وفادارترین مدافعان Azeroth به‌سمت یک تاریکی همه‌گیر کشانده شده‌اند. نیروی باستانی مرگ تهدید کرده تا پیوند‌های خود را می‌شکند تا از واقعیت پرده بردارد.

سرزمین‌هایی پنهان و رعب‌آور در انتظار کسانی است که پا به دنیای دیگر می‌گذارند. Shadowlands سرزمینی برای تمام مردگان است؛ جهانی است بین دیگر جهان‌ها که باعث توازن حساسی بین زندگی و مرگ می‌شود.

به شما به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان Azeroth، اجازه داده شده تا با روح و جسم خود پا به دنیای دیگر بگذارید. در آن‌جا باید درباره‌ی توطئه‌ای تحقیق کنید تا بتوانید کائنات را به وضعیت اولیه‌ی خود برگردانید و به لجندهای وارکرفت کمک کنید تا سفر خود (سفر: داستان دوم در قسمت اول رمان تصویری Warcraft: Legends) را ادامه دهند یا اینکه آن‌ها را به سرنوشت نهایی‌شان برسانید.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.     


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده