// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر سینمایی زمان عرضه‌ی بازی World of Warcraft: Shadowlands منتشر شد

شرکت بلیزارد یک هفته پیش از انتشار بسته‌ی الحاقی World of Warcraft: Shadowlands، تریلر سینمایی زمان عرضه‌ی آن را منتشر کرد.

بازی World of Warcraft به‌صورت فصلی آپدیت‌های مختلفی را دریافت کرده و علاقه‌مندان این بازی را با ارائه کردن محتویات جدید سرگرم می‌کند. دنیای وارکرفت بعد از انتشار اولین نسخه خود تا به امروز تجربه انتشار هشت اکسپنشن را داشته است که اکسپنشن Shadowlands قرار است به‌زودی به‌عنوان نهمین اکسپنشن بازی در اختیار علاقه‌مندان سبک MMO قرار گیرد. این بسته‌ی الحاقی هفته‌ی آینده منتشر می‌شود و شرکت بلیزارد اینترتینمنت به‌تازگی یک تریلر سینمایی از این بازی منتشر کرده است.

بسته‌ی الحاقی World of Warcraft: Shadowlands اکسپنشن خوبی برای بازیکنان جدید محسوب می‌شود. این بسته‌ی الحاقی شامل قابلیت level squish خواهد بود که کار تقریبا سخت رسیدن به حداکثر سطح موجود را برای بازیکنان کمی آسان‌تر کند. همچنین استودیو اکتیویژن بلیزارد یک منطقه شروع کاملاً جدید به بازی اضافه کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به‌راحتی یاد بگیرند که چگونه به دنیای این بازی MMORPG پر محتوا پا بگذارند.

همچنین برای بازیکنان قدیمی نیز مقدار زیادی محتوای جدید وجود دارد. در جریان بسته الحاقی Shadowlands، یک کلاس قهرمان جدید به بازی اضافه می‌شود و شاهد یک Faction تازه هم خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر سینمایی زمان انتشار بسته‌ی الحاقی World of Warcraft: Shadowlands را از اینجا تماشا کنید.

علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند این بسته الحاقی را از فروشگاه بلیزارد بتل‌نت پیش‌خرید کنند. بسته‌ی الحاقی World of Warcraft: Shadowlands در تاریخ ۳ آذرماه روی رایانه‌های شخصی قابل تجربه است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده