نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

باندل Cyberpunk 2077 کنسول ایکس باکس سری ایکس در یک فروشگاه لهستانی دیده شد

یک فروشگاه عرضه محصولات الکترونیکی در لهستان، آگهی فروش باندل سایبرپانک 2077 کنسول ایکس باکس سری ایکس را در وبسایت خود قرار داده است.

کنسول ایکس باکس سری ایکس احتمالاً به‌زودی اولین باندل رسمی خود را دریافت خواهد کرد. این باندل ویژه به همراه بازی Cyberpunk 2077، یکی از مورد انتظارترین و هیجان انگیزترین بازی‌های سال عرضه خواهد شد. ظاهراً زمان انتشار بازی اکشن و نقش آفرینی سی دی پراجکت رد تقریباً یک ماه بعد از آغاز عرضه جهانی کنسول نسل نهمی مایکروسافت با تاریخ عرضه این باندل همزمان خواهد شد.

باندل Cyberpunk 2077 کنسول ایکس باکس سری ایکس اولین‌بار در فروشگاه لهستانی RTV Euro AGD، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات الکترونیکی در این منطقه دیده شده است. در توضیحاتی که در صفحه اختصاصی فروش این باندل نوشته شده، به نسخه استاندارد ایکس باکس سری ایکس درکنار یک نسخه فیزیکی از بازی سایبرپانک 2077 و بسته‌بندی ویژه این باندل برای آن اشاره شده است. در صورتی که اطلاعات درج شده در این سایت صحت داشته باشد، این مجموعه از تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) با قیمتی مشابه نسخه استاندارد ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

باندل Cyberpunk 2077 ایکس باکس سری ایکس

مایکروسافت هنوز چنین باندلی را برای کنسول جدید خود تأیید نکرده است. البته باتوجه به سابقه همکاری این شرکت با سی‌دی پراجکت، وجود این نسخه از کنسول‌های سری ایکس منطقی به‌نظر می‌رسد. قبلاً هم شاهد عرضه یک نسخه ویژه و محدود از کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس با طراحی مخصوص این بازی بودیم که به سرعت هم به فروش رسیدند. با فرض درست بودن این آگهی، هنوز مشخص نیست که در ماه آینده چه مناطقی این باندل را دریافت خواهند کرد.

باوجود اینکه کنسول موجود در این بسته هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد سری ایکس ندارد، تجربه نشان داده که قرار گرفتن یک بازی محبوب و مورد انتظار درکنار یک کنسول، می‌تواند کمک زیادی به افزایش فروش آن داشته باشد. البته آمار فروش و کمبود موجودی بسیاری از فروشگاه مختلف جهان نشان داده که عرضه کنسول‌های جدید ایکس باکس دقیقاً مطابق میل مایکروسافت پیش رفته و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

ظاهراً این کمبود عرضه تا چند ماه دیگر نیز ادامه خواهد داشت و باید دید که آیا مایکروسافت می‌تواند به خوبی از پس حجم تقاضای بالایی که با آن مواجه شده برآید یا خیر. براساس اطلاعاتی که از منابع رسمی سونی دریافت شده، پلی استیشن 5 نیز وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند. با این تفاوت که حجم عرضه کنسول جدید سونی در شماری از کشورهای جهان چند برابر ایکس باکس بوده است. تیم استوارت از مایکروسافت اخیراً در این خصوص اظهار داشته بود که انتظار می‌رود حداقل تا آوریل سال آینده میلادی شاهد کمبود عرضه کنسول‌های جدید باشیم.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده