نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰

سازنده Among Us برنامه تولید دنباله آن را جهت افزودن محتوای بیشتر به نسخه اول لغو کرد

استودیوی اینراسلاث با انتشار بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت که تولید بازی Among Us 2 را به‌منظور افزودن محتوای بیشتر به نسخه‌ی اول رها کرده است.

استودیوی اینراسلاث، توسعه‌دهنده‌ی بازی Among Us با انتشار بیانیه‌ی جدیدی در وب‌سایت خود اعلام کرد که به‌منظور تمرکز روی بهبود نسخه‌ی اول، توسعه‌ی دنباله‌ی آن را لغو کرده است. در بیانیه‌ی این استودیو می‌خوانیم:

ما تصمیم به لغو توسعه‌ی بازی Among Us 2 گرفتیم تا به‌جای آن تمام تمرکزمان را روی بهبود نسخه‌ی اول بگذاریم. در عوض تمام محتویاتی که برای دنباله‌ی بازی در نظر گرفته بودیم، به بازی Among Us 1 راه خواهد یافت. این احتمالاً گزینه‌ی دشوارتری خواهد بود؛ زیرا این کار به معنای ایجاد تغییراتی در هسته‌ی بازی و بازنویسی بخش‌هایی از آن است. ما برنامه‌های زیادی داریم و بسیار هیجان‌زده‌ایم که محتوای جدیدی را در اختیار همه‌ی بازیکنان قرار دهیم تا همچنان از تجربه‌ی بازی لذت ببرند.

در آینده شاهد راه‌یابی یک سطح تازه، بخش دوستان و ویژگی جدیدی برای بهبود تجربه کوررنگ‌ها به بازی خواهیم بود

استودیوی اینراسلاث علاوه‌بر لغو دنباله‌ی Among Us از ویژگی‌های کاملاً جدیدی پرده برداشت که در آینده راه خود را به بازی باز می‌کنند. از میان این ویژگی‌ها نیز می‌توان به راه‌یابی یک سطح تازه، رفع مشکلات سرور، راه‌یابی بخش دوستان و پشتیبانی از ویژگی جدیدی برای بهبود تجربه‌ی کوررنگ‌ها اشاره کرد. این موارد شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند و حتی تجربه‌ی بازی با دوستان را لذت‌بخش‌تر از گذشته می‌کند.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Among Us اثری آنلاین و مبتنی‌بر تیم است که بازیکنان در آن باید برای یافتن فرد خرابکاری تلاش کنند که باعث اخلال در سفینه‌ی فضایی شده است. این بازی در سال ۲۰۱۸ در دسترس بازیکنان قرار گرفت، اما پس از کنار زدن بازی Fall Guys در زمینه‌ی فروش در استیم به محبوبیت بالایی دست یافت. یک ماه پیش استودیوی اینراسلاث ضمن شرح کامل برنامه‌های خود برای توسعه‌ی بازی Among Us 2 اعلام کرد که بازی در مرحله‌ی برنامه‌ریزی به سر می‌برد و هنوز کار تولید تصاویر هنری، موسیقی یا برنامه‌نویسی آن انجام نشده است.

استودیوی اینراسلاث در آن زمان اعلام کرد که بازی Among Us 2 احتمالاً بیشتر از نسخه‌ی اول در مرحله‌ی بتا می‌ماند و برای مقایسه گفت که بازی Among Us برای شش ماه در مرحله‌ی Early Access بود و شش ماه دیگر صرف خروج بازی از حالت «دسترسی زودهنگام» شد. بازی Among Us درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، اندروید و iOS در دسترس است و شما می‌توانید به محض انتشار اخبار بیشتر درباره‌ی این بازی آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده