نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰

سی دی پراجکت رد شایعه تأخیر مجدد Cyberpunk 2077 را تکذیب کرد

توسعه‌دهندگان بازی سایبرپانک 2077 در استودیو CD Projekt Red در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص تعویق زمان انتشار بازی به سال ۲۰۲۱ مجدداً عرضه بازی در ماه دسامبر سال جاری را تأیید کردند.

روز گذشته گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال تأخیر مجدد در زمان انتشار بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 مطرح شده بود که ظاهراً سی‌دی پراجکت رد در ارتباط با وبسایت IGN به تکذیب این شایعات پرداخته است. این قضیه بعد از این که یکی از منابع معتبر در فاش کردن اطلاعات و اعلام شایعات مختلف، خبر تعویق زمان انتشار سایبرپانک 2077 به سال ۲۰۲۱ را کار کرده بود، بر سر زبان‌ها افتاد. Tiffany Treadmore در حساب کاربری توییتر خود نوشته بود که «چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر Cyberpunk 2077 مجددا تأخیر بخورد؟ چه می‌شود اگر تا سال ۲۰۲۱ عرضه نشود؟» وی قبلاً هم خبر لغو شدن E3 2020، تاریخ رویداد نینتندو دایرکت و وجود بازی Half-Life: Alyx را به درستی فاش کرده بود.

در هر حال یکی از مقامات CDPR در ارتباط با IGN و در پاسخ به این شایعات گفته که «براساس قوانینی که برای ما تعریف شده، نباید در خصوص شایعات یا گمانه‌زنی‌‌ها اظهار نظر کنیم. اما فقط می‌توانم به شما اطمینان بدهم که ما فقط مشغول به‌روزرسانی بخش‌های مختلف برای عرضه بازی در تاریخ ۱۰ دسامبر هستیم.»

هدر اکانت توییتر بازی Cyberpunk 2077

زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 تاکنون سه بار به تعویق افتاده است. سی دی پراجکت رد آخرین بار تاریخ عرضه این بازی اکشن و نقش آفرینی را از ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) به ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) تغییر داده است. سازندگان این بازی دلیل آخرین تأخیر در زمان عرضه Cyberpunk 2077 را آماده سازی ۹ نسخه مختلف این بازی برای پی سی و کنسول‌های نسل هشتم و نهم بیان کرده بودند. در واقع با تأخیر ۲۱ روزه زمان انتشار این بازی، می‌توان امیدوار بود که Cyberpunk 2077 روی ایکس باکس وان و وان ایکس، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4 و 4 پرو، پلی استیشن 5، پی سی و استیدیا بدون مشکل و کاملاً روان اجرا شود.

حساب رسمی Cyberpunk 2077 در توییتر نیز با اصلاح هدر پروفایل خود، تاریخ ۱۰ دسامبر را روی تصویر درج کرده است. شما می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده