// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸

تریلر گیم پلی Assassin’s Creed Valhalla گرافیک بازی روی ایکس باکس سری ایکس را نشان می‌دهد

Assassin’s Creed Valhalla ظاهرا روی کنسول‌های نسل ۹ به شکل بسیار بهتری نسبت به کنسول‌های نسل ۸ اجرا می‌شود. یوبی‌سافت ویدیو ۹ دقیقه‌ای نمایش گیم‌پلی بازی روی ایکس باکس سری ایکس را پخش کرد.

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت که به‌تازگی بازی Watch Dogs: Legion را به انتشار رساند، در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) بازی Assassin’s Creed Valhalla را تحویل گیمرها خواهد داد. جدیدترین قسمت از مجموعه بازی Assassin’s Creed شما را در نقش فرمانده‌ی قبیله‌ای از وایکینگ‌ها قرار می‌دهد و به سمت مقاصد متعددی می‌فرستد.

اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی متفاوت با بالاترین کیفیت صوتی و تصویری هستید و همچنان به سری بازی اساسین کرید علاقه دارید، احتمالا می‌خواهید «والهالا» را روی ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5 یا کامپیوتر شخصی پیشرفته بازی کنید. حالا یوبیسافت ویدیویی ۹ دقیقه‌ای را پخش کرده است که بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla روی ایکس باکس سری ایکس را به تصویر می‌کشد. همچنین سازندگان نیز در طول این ویدیو به صحبت راجع به نقش بخش‌های مختلف پایگاه مدیریت قبیله، روش حمله به برخی از دشمنان و جست‌وجو در جهان بازی می‌پردازند. اثری که ظاهرا قرار است مبارزات و مخفی‌کاری به شکل تقریبا برابر نقش قابل توجهی در گیم‌پلی آن داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

سازندگان بازی Assassin’s Creed Valhalla می‌گویند که اسطوره‌شناسی شمال، وظایف انسانی در قبال برادران و خواهران معنوی و یک نبرد شخصی، سه ستون داستان‌گویی اثر هستند. البته که قصه‌ی ایور (Eivor که در هر لحظه از بازی می‌تواند به انتخاب بازیکن، زن یا مرد باشد)، شخصیت اصلی «والهالا» با رفتن به انگلستان برای یافتن خانه‌ای جدید آغاز می‌شود؛ خانه‌ای برای تمام انسان‌هایی که با او همراه شده‌اند.

به خاطر کمبود آذوقه و ترس از نابودی به خاطر جنگ‌های پیش‌آمده در نروژ، پروتاگونیست اصلی داستان بازی Assassin’s Creed Valhalla با کشتی به سمت انگلستان می‌رود. اما فارغ از همه‌ی آن‌هایی که می‌خواهند جلوی ورود وایکینگ‌ها به کشور را بگیرند و زمین‌های خود را با هیچ انسان دیگری شریک نشوند، دشمنان و دوستانی عجیب‌تر هم در انگلستان انتظار ایور را می‌کشند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla سه روز دیگر عرضه می‌شود. پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، آمازون Luna، گوگل Stadia، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس سری اس/ایکس پلتفرم‌های مقصد «اساسین کرید والهالا» به شمار می‌آیند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده