نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷

پیش‌بینی فروش ۱۵ میلیون نسخه از Cyberpunk 2077 در اولین سال عرضه بازی

مایکل پچر، یکی از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدیویی، به‌تازگی پیش‌بینی کرده است که بازی سایبرپانک 2077 با کسب نمره احتمالی ۹۲ در متاکریتیک، حدود پانزده میلیون نسخه فروش خواهد کرد.

به‌جرات یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال را می‌توان به ساخته جدید استودیوی سی دی پراجکت رد نسبت داد. استودیویی که با ساخت بازی موفق و تحسین‌شده ویچر 3، توقعات زیادی را بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی به‌وجود آورده است. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش مایکل پچر، یکی از تحلیلگران این حوزه، پیش‌بینی موفقیتی دوباره برای بازی Cyberpunk 2077 و همچین استودیوی لهستانی سازنده کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، پچر در مصاحبه خود موفقیت مالی این بازی را منوط به نظرات منتقدین دانست. او پیش‌بینی کرده است که سایبرپانک 2077 نمره بسیار خوبی کسب می‌کند و در اولین سال عرضه خود حدود پانزده میلیون نسخه فروش خواهد داشت.

«صحبت در این مورد بسیار سخت است. با اینکه بازی سایبرپانک یک ماه دیگر عرضه می‌شود، ولی من فکر می‌کنم بازی حدود پانزده میلیون نسخه فروش خواهد داشت. آیا به بیست میلیون هم می‌رسد؟ احتمال دارد. حتی ممکن است دوازده میلیون فروش کند. به‌نظر اما پانزده میلیون منطقی و درست است. اگر بازی بتواند میانگین نمره ۹۹ را کسب کند، حتی می‌توان تا انتظار فروش سی میلیونی هم داشته باشیم. درصورتیکه سایبرپانک نمره ۹۰ را برای خود ثبت کند، پازده میلیون فروش احتمالی آن خواهد بود. بازی فوق‌العاده است و به‌‌همین دلیل نمره آن ۸۰ نخواهد شد.»

از میزان فروش بازی که بگذریم، پچر نظرات و میزان رضایت منتقدین از سایبرپانک 2077 را فوق‌العاده می‌داند و پیش‌بینی می‌کند بازی نمره ۹۲ را کسب خواهد کرد. «تفاوت یک بازی که نمره ۹۰ را به‌دست می‌آورد و اثری که ۹۷ می‌شود، تنها نکات جزیی است که منتقدین به آن توجه می‌کنند. من پتانسیل اینکه این بازی حتی نمره ۹۷ را هم کسب کند می‌بینم؛ اما در حال حاضر پیش‌بینی من نمره ۹۲ و فروش پانزده میلیون نسخه‌ای است.»

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Cyberpunk 2077 قرار است ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی روانه بازار شود.

حال نوبت شما است تا نمره و میزان فروش بازی Cyberpunk 2077 را پیش‌بینی کرده و با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده