// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۳

پدری برای فرزندانش یک خانه‌ی بازی کامل به‌ سبک The Legend of Zelda Breath of the Wild ساخت

پدری موفق شده نمونه‌ی واقعی خانه‌ای را از بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild با دقت و جزئیاتی باورنکردنی برای فرزندانش بازسازی کند.

طبق جدیدترین اخبار مرتبط با دنیای بازی، پدری توانسته یک خانه‌ی بازی کامل و پرجزئیات از نمونه‌ی موجود در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را بازسازی کند که به‌ جرئت می‌توان گفت یکی از خلاقانه‌ترین پروژه‌های ممکن الهام گرفته از این بازی محبوب است و نتیجه‌ی نهایی آن بسیار شگفت‌انگیز جلوه می‌کند. این پدر خلاق و تیمش نه‌تنها موفق شده‌اند که سبک معماری Hylian را در داخل و بیرون بنا به‌ خوبی باز‌سازی کنند، بلکه دکوراسیون و تزئینات مختلفی مانند سلاح‌های لینک، تابلویی از او و سایر قهرمانان، ماسک Majora و موارد ریز و درشت دیگر را داخل این خانه قرار دهند. شما می‌توانید ویدیوی ۱۶ دقیقه‌ای از کل فرایند ساخت این خانه‌ی بازی را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگر تمایل پیدا کردید که این ساختمان را خودتان بسازید، می‌توانید ازطریق این لینک دستور‌العمل ساخت آن را به‌ صورت مرحله به مرحله دریافت کنید (هزینه‌ی خرید آن ۶۰ دلار است). همچنین با مراجعه به این لینک می‌توانید دستورالعمل سر هم کردن قطعات کوزه‌ی شکستنی موجود در بازی و ویدیوی بالا را یاد بگیرید.

Comfycorduroy که یک تصویرگر است در توییتر خود تعدادی نقاشی زیبا‌ در قطعات مختلف از The Legend of Zelda Breath of the Wild کشیده که یادآور صحنه‌هایی به‌یادماندنی از انیمه‌های مشهور استودیو جیبلی مانند پرنسس مونونوکه است. همچنین در ماه اوت امسال (مرداد-شهریور) یک هنرمند با استعداد دیگر که در توییتر با نام کاربری BigSkyCastle  شناخته می‌شود، تصاویری از Breath of the Wild را خلق کرده که از سبک شادی‌بخش و پرنورتر کارهای استودیو جیبلی برخوردار است.

علاوه‌بر این‌ها، یکی از طرفداران این مجموعه توانسته که با استفاده از یک چاپگر سه‌بعدی کوزه‌ای با الهام از نمونه‌ی موجود در بازی‌های زلدا بسازد که از قطعات شکسته‌شده‌ی مستقل تکمیل شده است. همچنین اگر به آشپزی علاقه دارید، می‌توانید یک نسخه از کتاب آشپزی The Unofficial Legend of Zelda Cookbook را برای خود تهیه کنید. به‌‌علاوه، یک هنرمند بسیار با استعداد دیگر توانسته صحنه‌هایی از بازی مورد انتظار Breath of the Wild 2 را با سبک هنری نسخه‌ی باز‌سازی‌شده‌ی Link’s Awakening که اخیرا منتشر شده، ترکیب و تصاویر جالبی خلق کند. هنرمند دیگری یک نسخه‌ی مینیاتوری از بازی زلدا A Link Between Worlds را روی پوسته‌ی یک کنسول دستی Gameboy خلق کرده است. همچنین تریلر انیمیشنی جالب و خیره‌کننده‌ای که توسط یکی از طرفداران پروپاقرص زلدا ساخته شده، Breath of the Wild را در سبک انیمه‌های استودیوی جیبلی به‌نمایش می‌گذارد. این در حالی است که یکی دیگر از طرفداران به‌شدت وفادار دو سال وقت صرف بازسازی سلاح‌های این بازی به‌صورت فیزیکی کرده است.

همچنین یک ماکت پیکسلی هنری از بازی Zelda II طراحی شده است و در میان برندگان سال پیش مسابقه‌ی کارهای هنری با تم Link’s Awakening، طرح‌ها و ایده‌هایی جالب و جذابی را از تعداد زیادی هنرمند با استعداد شاهد بودیم. علاوه‌بر این، اگر دوست دارید طرحی جذاب از خارج از این مسابقه ببینید، یک هنرمند توانسته مدل خارق‌العاده‌ای از جزیره‌ی Koholint بازی را با استفاده از چاپگر سه‌بعدی بازسازی کند؛ این هنرمند حتی نحوه‌ی ساخت آن را در انتهای ویدیو آموزش داده تا هرکس که دوست داشت یکی برای خود بسازد.

از کارهای هنری دیگر می‌توان به ساخت خانه‌ی شخصیت اصلی Breath of the Wild، یعنی لینک اشاره کرد که به‌طور دقیقی با استفاده از بلوک‌های لگو ساخته شده است. علاوه‌براین، یک شاررژ گوشی با الهام از لوح Sheikah Runes، طرحی هنری از ادغام Breath of the Wild و Twilight Princess، طرحی دیگر از یکی از طرفداران از شخصیت لینک همراه ماسک Majora در یک جنگل سرسبز، ساخت مدلی از فانوس Breath of the Wild، مدلی فیزیکی از بطری شیر Lon Lon از بازی زلدا Ocarina of Time و درنهایت، ساعتی رومیزی که به‌جای زنگ معمولی، موسیقی بازی زلدا A Link to the Past را پخش می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این طرح‌ها و مدل‌های هنری چیست؟ آیا طرحی بود که شما را ترغیب کند خودتان آن را بسازید؟ لطفا نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.   


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده