// دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

آپدیت جدید Gears 5 به‌نام Operation 5 فردا منتشر می‌شود

آپدیت Operation 5 بازی Gears 5 شامل تغییراتی در سیستم ارتقا کلاس‌های آنلاین بازی، نام و آیکون اسلحه‌ها و اضافه شدن چالش‌های جدید به بخش Horde و Escape می‌شود.

طبق تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، بخش آنلاین چندنفره‌ی Gears 5 فردا میزبان یک آپدیت عظیم است که Operation 5 نام دارد. استودیوی The Coalition، سازنده‌ی بازی در وب‌سایت رسمی بازی Gears 5 به برخی از مهم‌ترین تغییرات بزرگی را که با این آپدیت قرار است در بازی صورت گیرد، اشاره کرده است.

برای مثال، حالا دیگر کلاس‎های بازی وابسته و مرتبط به یک کارکتر خاص نیستند و با این آپدیت، بازی به شما اجازه می‌دهد تا ترکیب دلخواه خود را از کلاس و شخصیت مورد نظرتان انتخاب کنید. علاوه‌بر این تغییر، از این به بعد بازیکنان دیگر‌ از استفاده‌ی دو کاراکتر یکسان و ترکیب کلاس‌های مختلف در یک تیم خاص منع نمی‌شوند. همچنین کلاس‌های اسلحه‌ها نیز نام‌گذاری و آیکون‌های جدیدی به خود می‌گیرند که در تصویر زیر مشخص است.

تغییرات در نامگذاری و آیکون‌های اسلحه در بازی Gears 5

علاوه‌بر این‌ها، تمام کلاس‌ها قرار است آپدیت‌هایی برای متوازن شدن دریافت کنند. همچنین ۱۶ کارت مهارت جدید، مهارت‌های Passive جدید، به‌علاوه‌ی یک سیستم تازه با ۲۰ لول نیز برای ارتقا شخصیت‌های همه‌ی کلاس‌ها به بازی اضافه می‌شوند. میزان پیشرفت بازیکنان نیز دیگر مطابق سیستم قبلی کار نمی‌کند و قرار است به این کلاس‌های باز‌سازی‌شده منتقل و در آن‌ها ادغام شوند.

Operation 5 آپدیت‌هایی نیز برای بخش Horde تدارک دیده است که شامل یک چالش روزانه می‌شود. در این آپدیت برخی نقشه‌های خاص به‌صورت روزانه انتخاب می‌شوند که در آن‌ها محدودیت‌ها یا تنظیمات خاصی (مُدیفایرها) درنظر گرفته شده که با تکمیل آن چالش‌ها، پاداش‌هایی خاص به بازیکنان تعلق خواهد گرفت.

بخش Escape بازی Gears 5 که یک حالت بقای سه‌نفره است نیز چالش‌هایی در قالب The Daily Hive و The Featured Hive دریافت خواهند کرد. در حالت The Daily Hive در ازای شکست کندوهای (هایوها) دشمن در یک سطح سختی مشخص، جوایزی به بازیکنان تعلق می‌گیرد، درحالی‌که حالت The Featured Hive یک چالش هفتگی است که باید در یک بازه‌ی زمانی مشخص تکمیل شود.

Gears 5 درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی دردسترس است و آپدیت Operation 5 فردا سه‌شنبه، ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) برای این بازی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.   


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده