نویسنده: مشتاق لقایی
// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۵

کاهش تاخیر ورودی بازی Gears 5 روی ایکس‌باکس سری ایکس

با اعلام استودیو کوالیشن، تأخیر ورودی بازی Gears 5 روی ایکس باکس سری ایکس در دو بخش چندنفره و کمپین کاهش می‌یابد.

بازی Gears 5 در زمان انتشار نسل جدید کنسول‌ها در ماه نوامبر (آبان)، یکی از ۳۰ بازی بهینه‌سازی شده برای ایکس باکس سری ایکس و اس خواهد بود. تغییراتی که روی بازی اعمال می‌شود عملکرد بازی را بهبود خواهد بخشید. استودیو کوالیشن اخیرا در صفحه رسمی بازی Gears of War اطلاعاتی درباره این تغییرات را داده که طبق آن، یکی از تغییرات مهم بازی، کاهش تأخیر ورودی بازی روی ایکس باکس سری ایکس است.  استودیو کوالیشون در صفحه رسمی توییتر بازی نوشت:

بازی Gears 5 روی ایکس باکس سری ایکس حس بهتری خواهد داشت. ما تأخیر ورودی بازی را در بخش کمپین تا ۳۶ درصد و در بخش چندنفره تا ۵۷ کاهش داده‌ایم تا تجربه‌ای عمیق‌تری را برای بازیکنان خود، مخصوصاً زمانی‌که حتی میلی‌ثانیه هم اهمیت دارد، ارائه دهیم.

تأخیر در بخش بازی چندنفره از میانگین ۸۹ میلی‌ثانیه در طول ۶۰ فریم بر ثانیه گیم‌پلی به میانگین ۵۵ میلی‌ثانیه در ۶۰ فریم بر ثانیه یا ۳۷ ثانیه در ۱۲۰ فریم بر ثانیه کاهش یافته است. در بخش کمپین بازی هم میانگین تأخیر از ۹۷ به ۶۰ میلی‌ثانیه کاهش یافته است.

همچنین گفته می‌شود که بارگذاری یک کمپین جدید در بازی Gears 5 روی ایکس باکس سری اس برخلاف ایکس باکس وان که ۳۶ ثانیه طول می‌کشد، زمان بسیار کمتری خواهد داشت و نهایتا ۸ ثانیه طول خواهد کشید. نسخه بهینه‌سازی شده Gears 5 برای ایکس باکس سری ایکس و اس در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) قابل دسترس خواهد بود. در حال حاضر این بازی برای ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده