// یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

Demon’s Souls روی پلی استیشن 5 مکان مرموزی دارد که در نسخه‌ی اصلی وجود نداشت

برخی کاربران در اینترنت موفق شده‌اند مکان اسرارآمیزی را در نسخه‌ی ریمیک Demon’s Souls روی پلی استیشن 5 کشف کنند که در بازی اصلی آن وجود نداشت.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از بازی Demon’s Souls را برای شما فاش کند

.

.

.

.

.

.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که بازیکنان در بخش World Level 1-3 از بازی ریمیک Demon’s Souls روی کنسول پلی استیشن 5 یک در قفل شده‌ی اسرارآمیز کشف کرده‌اند که در نسخه‌ی اورجینال بازی روی کنسول پلی استیشن 3 وجود نداشت.

این در توسط VaatiVidya، کاربر توییتر و OrganizedBonfire، کاربر ردیت دیده شده است. زمانی‌که آن‌ها در حال گشت‌و‌‎‌گذار در راهرو‌های تنگ بخش Tower Knight Archstone بوده، یک دیوار گول‌زننده و غیرواقعی را که این در پشت آن قرار گرفته پیدا کرده‌اند. بعد از مواجهه با این در مرموز، هنگامی که بازیکنان اقدام به باز کردن آن می‌کنند، با پیام «به‌نظر می‌رسد که قفل است» روبه‌رو می‌شوند. کاربر توییتر که پیش‌تر به او اشاره شد، ویدیویی کوتاه از راهِ رسیدن به این در به‌اشتراک گذاشته و شما می‌توانید آن را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

درحال‌حاضر هنوز نمی‌دانیم که پشت این در چه چیزی می‌تواند مخفی شده باشد یا اینکه اصلا امکان گشودن آن وجود دارد یا خیر. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد Cosmic-Vagabond، کاربر دیگری از وب‌سایت ردیت با استفاده از قابلیت فوتو مد بازی توانسته پشت در را ببیند. همان‌طور که در تصویر زیر مشخص است، در آن می‌توان جایی مانند یک بالکن را تشخیص داد که در آن یک آیتم درون بازی انگار که روی یک شوالیه‌ی مرده قرار گرفته است. برای بزرگنمایی تصویر می‌توانید از اینجا کلیک کنید.

پشت در مرموز در نسخه‌ی ریمیک بازی Demon

همچنین این کاربر به این نکته اشاره کرده چونکه هنگام باز کردن در جمله‌ی «به‌نظر می‌رسد که قفل است» نمایش داده می‌شود، پس «این در نه با کلید، بلکه احتمالا با یک مکانیزم خاص باز می‌شود.» اگر کنجکاو شدید که به آن‌جا سر بزنید، Cosmic-Vagabond راهی که در ویدیو نمایش داده شده توضیح می‌دهد: «در شروع مرحله‌ی 3-1 یک کوچه وجود دارد که به یک دو راهی می‌رسد. یکی از راه‌ها به برجی ختم می‌شود که Yuria در آن‌جا نگه‌داری می‌شود و دیگری به یک بن‌بست می‌رسد. در قفل‌شده پشت یک دیوار غیرواقعی در انتهای آن بن‌بست قرار دارد.»

استودیوی Bluepoint Games که مسئول ساخت ریمیک Demon’s Souls برای پلی استیشن 5 بوده، در قرار دادن چنین موارد مرموزی در بازی‌هایش سابقه دارد. برای مثال، قبلا رازی در نسخه‌ی ریمیک بازی Shadow of the Colossus قرار داده بود که البته حل شده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.         


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده