// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۳

تریلر جدید Spider-Man: Miles Morales قابلیت‌های Photo Mode را نشان می‌دهد

در تریلر جدید Spider-Man: Miles Morales شاهد قابلیت‌ها و گزینه‌های بسیار زیاد و متنوع موجود برای تدوین عکس‌ها در حالت Photo Mode بازی هستیم.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، جدیدترین تریلر بازی Spider-Man: Miles Morales کاملا به نمایش گزینه‌ها و قابلیت‌های متعدد حالت Photo Mode اختصاص پیدا کرده که شاید یکی از بهترین ویدیوهایی باشد که به‌طور غیرمستقیم کاربران را به خرید بازی ترغیب می‌کند.

این تریلر به‌طور خاص روی نمایش کارهایی که می‌توان با حالت فوتو مد جدید و بهبود‌یافته‎‌ی اسپایدرمن مایلز مورالس انجام داد، تمرکز دارد و از آن متوجه می‌شویم که قابلیت‌ها و گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی بازیکنان برای تدوین عکس‌ها در بازی وجود دارد. شما تنها با متوقف کردن بازی و انتخاب گزینه‌ی Photo Mode از منوی اصلی وارد این بخش می‌شوید و در آن می‌توانید برای مثال زاویه و مکان قرارگیری دلخواه خود را برای دوربین انتخاب کنید، سپس جزئیات لنز دوربین را تغییر دهید و از میان لباس‌های اسپایدمن آنلاک‌شده‌ی خود، آن را که فکر می‌کنید مناسب است انتخاب کنید. حتی می‌توانید منابع پخش نور خود را بسازید و آن‌ها را دقیقا جایی در صحنه بگذارید که می‌خواهید نورپردازی آن‌ را تغییر دهید؛ علاوه‌بر این، میزان روشنایی و رنگ این منابع نوری نیز قابل تغییر است. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Spider-Man کنسول پلی استیشن 4 که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، یکی از بهترین قابلیت‌های فوتو مد را درمیان بازی‌های دیگر در خود جای داده بود و دیدن اینکه استودیوی Insomniac Games در بهبود هرچه بیشتر این جنبه‌ی از بازی‌هایش گام برداشته بسیار قابل تقدیر است. حالا می‌توانیم بگوییم که حالت فوتو مد اسپایدرمن مایلز مورالس روی کنسول پلی استیشن 5 خیره‌کننده و از استفاده از آن لذت‌بخش است.

از طرفی، اگر از آن دسته افرادی هستید که خیلی تمایلی به گشتن دربین تنظیمات بی‌شمار دوربین یا فهرست بلندبالایی از تغییرات محیطی عکس را ندارند، خیلی نگران نباشید، چراکه هنوز می‌توانید با استیکرهایی بامزه یا قاب‌های دور تصویر متنوع به‌ راحتی عکس خود را تزیین و آن را ذخیره کنید. شاید برای خیلی از بازیکنان، آن قابی که عکس شما را در یک لپ‌تاپ و کنار Spider-Cat قرار می‌دهد، جالب و بهترین انتخاب باشد.

بازی Spider-Man: Miles Morales درحال‌حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دردسترس است که با برگرداندن جلد نسخه‌ی فیزیکی PS5 آن، می‌توانید از آن طرف جلد بازی که یک طرح هنری زیبا است، استفاده کنید. گفتنی است که این طرح به‌نوعی ادای احترامی است به نسخه‌ی کمیک بوکی مایلز مورالس.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده