نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۱

تریلر زمان عرضه Marvel’s Spider-Man: Miles Morales مبارزات پرهیجان بازی را نشان می‌دهد

اینسامنیاک گیمز تریلر زمان عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را منتشر کرد که بخش‌های متفاوتی از آن را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی اینسامنیاک گیمز تریلر زمان عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را منتشر کرده است که انتظار برای تجربه‌ی این دنباله‌ی بسیار مورد انتظار را دشوارتر از قبل می‌کند. در این تریلر که شامل بخش‌های سینمایی و گیم‌پلی بازی است، پیتر پارکر توصیه‌هایی به جانشین جوانش می‌کند تا او را برای مبارزه با شرکت ظالم «راکسان» و برخی از دشمنان خوفناکش آماده کند. این تریلر نگاهی به ضدقهرمانانی نظیر «کرکس» و «پرولر» می‌اندازد و بخش‌های کوتاهی از مبارزه مایلز با «راینو» را نیز نشان می‌دهد. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی بازی «اسپایدرمن: مایلز مورالز» را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

استودیو اینسامنیاک گیمز مدتی قبل با انتشار یک تصویر بامزه اعلام کرد که مراحل ساخت بازی انحصاری Spider-Man: Miles Morales به پایان رسیده است. بازی «اسپایدرمن: مایلز مورالز» در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. بازیکنان با خریداری نسخه‌ی دیلاکس بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی Marvel's Spider-Man در پلی استیشن 5 بپردازند. شرکت سونی اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای انتشار جداگانه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man Remastered ندارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به مطالعه‌ی «پیش‌نمایش» آن بپردازید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده