نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۴

مشکلات درایو نوری ایکس باکس سری ایکس در برخی از گزارش‌های خریداران

پس از گذشت سه روز از زمان عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس تعدادی از کاربران در فضای مجازی گزارش‌هایی مبنی‌بر مشکلاتی در درایو نوری کنسول و صدای زیاد آن منتشر کرده‌اند.

طرفدران صنعت بازی‌های ویدیویی روزها و هفته‌های جذابی را در حال سپری کردن هستند. پس از سال‌ها انتظار بالاخره سه روز پیش با عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به‌صورت رسمی نسل نهم کنسول‌های خانگی شروع شد. در این روزها ایکس باکس ‌های جدید و کنسول پلی استیشن 5 سونی به هیجان‌انگیزترین موضوعات علاقه‌مندان به این صنعت تبدیل شده‌اند.

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد در همین ابتدای کار مشکلاتی برای برخی از کاربران کنسول ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت رخ داده است؛ چراکه طی ساعات گذشته تعدادی از کاربران در فضای مجازی گزارش‌هایی مبنی‌بر مشکلات درایور دستگاه و نویزها و صداهای زیاد آن مطرح کرده‌اند.

براساس اطلاعات موجود به‌نظر می‌رسد تعدادی از کنسول‌های سری ایکس حتی قادر به تشخصی دیسک‌ها نیستند و تعدادی دیگر نیز صداها و نویزهای زیادی را ایجاد می‌کنند. تا این لحظه اما هنوز مایکروسافت به این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده و همچنین دلایل این مشکلات مشخص نشده است. نکته عجیب این است که باوجود اینکه ایکس باکس سری اس فاقد درایو نوری است اما بحث‌هایی نیز مطرح شده که حتی این کنسول نیز با مشکلات مشابه‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند. در ادامه شما را به تماشای دو ویدیوی منتشر شده در این زمینه توسط کاربران دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

اگر در کارنامه کنسول‌ها نگاهی داشته باشیم موارد زیادی پیدا می‌شود که در سری اولیه خود دچار مشکلات عجیب و زیادی هستند که تیم سازنده رفته‌رفته و بامرور زمان با آگاهی پیدا کردن، اقدام به‌رفع آن‌ها می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا این مسئله به یک موضوع همه‌گیر تبدیل خواهد شد و در آینده مایکروسافت را با دردسر‌هایی مواجهه می‌کند یا خیر. لطفا شما هم نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده