نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶

ایکس باکس سری ایکس و اس، بزرگترین شروع عرضه تاریخ ایکس باکس را رقم زده‌اند

با شروع عرضه کنسل های نسل نهمی مایکروسافت، فیل اسپنسر از ثبت بزرگترین شروع عرضه تاریخ ایکس باکس توسط کنسول های سری ایکس و اس می‌گوید.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس در پیام توییتری خود اعلام می‌کند که طی ۲۴ ساعت نخست عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، تعداد کنسول‌هایی که در کشورهای مختلف به فروش رسیده، بالاترین میزان را در تاریخ کنسول‌های مایکروسافت رقم زده است. در متن این توییت می‌خوانیم:

«باید بابت حمایت‌های همه جانبه شما از بزرگترین عرضه کنسول‌های ایکس باکس در تاریخ شرکت تشکر کنم. طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کنسول‌هایی که در کشورهای مختلف به فروش رسیده، بیشتر از هر زمان دیگری بوده است. ما در تلاش هستیم که تأمین و عرضه کنسول‌ها به سریع‌ترین و بهترین نحو انجام شود. شما همچنان به ما نشان می‌دهید که قدرت بازی‌ها در ایجاد پیوند و ارتباط از هر زمان دیگری مهم‌تر است.»

احتمالاً در روزهای آینده اعداد و ارقام جالبی از آمار عرضه اولیه کنسول‌های جدید ایکس باکس منتشر خواهد شد. البته  مایکروسافت در انتشار آمار و ارقام مربوط به تعداد دقیق کنسول‌های به فروش رسیده خود در نسل‌های گذشته بسیار محتاط عمل کرده و خیلی وارد جزئیات نشده است. لذا باید دید که رویکرد شرکت در این نسل به چه شکلی خواهد بود.

جعبه کنسول های Xbox Series X-S

اخیراً اعلام شد که ایکس باکس سری ایکس و اس تنها کنسول‌هایی هستند که در نسل جدید از تمامی قابلیت‌های RDNA 2 در پردازنده‌های گرافیکی AMD استفاده می‌کنند. فیل اسپنسر پیش از این هم به مناسبت آغاز عرضه کنسول‌های جدید ایکس باکس پیامی را حاوی تشکر از هواداران و برنامه‌های پیش روی شرکت منتشر کرده بود.

اگر تصمیم به خرید یکی از کنسول‌های جدید ایکس باکس را دارید، مطالعه نقد و بررسی نشریات و رسانه‌های معتبر جهان خالی از لطف نخواهد بود. ضمن این که می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، درمورد رد شایعاتی که در خصوص سوختن و دود کردن برخی از کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس مطرح شده بود، بیشتر بخوانید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده