نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

پیام فیل اسپنسر به مناسبت آغاز عرضه ایکس باکس سری ایکس و اس

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس به مناسبت شروع رسمی عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، در پیامی از طرفداران بابت حمایت‌های آن‌ها تشکر کرده و درباره آینده برند ایکس باکس توضیح داده است.

اگر تاکنون در جریان اخبار قرار نداشتید، باید گفت که روز گذشته عرضه کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس رسماً آغاز شد. در همین راستا، فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس باکس در شرکت مایکروسافت و یکی از برجسته‌ترین چهره‌های تیم توسعه‌دهندگان کنسول‌های ایکس باکس اقدام به انتشار پیامی به این مناسبت کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اکانت توییتر ایکس باکس در پست اخیر خود ویدیو جدیدی را به اشتراک گذاشته که حاوی پیام رئیس این شرکت، یعنی فیل اسپنسر است. اسپنسر در صحبت‌های خود از طرفداران بابت حمایت‌های همه جانبه آن‌ها تشکر و قدردانی کرده و با اشاره به چالش‌ها و اتفاقات ناگوار سال جاری میلادی، این روزها را دوران تلخ و شیرینی توصیف می‌کند. صرف‌نظر از این موضوع، اسپنسر گفته قصد دارد از این فرصت استفاده کرده و این روز مهم را با طرفداران سرتاسر جهان جشن بگیرد.

فیل اسپنسر رویس ایکس باکس

به‌طور کلی، پیام فیل اسپنسر اطلاعات کلیدی و خاصی را شامل نمی‌شود، اما باتوجه به فرارسیدن روز عرضه کنسول‌های جدید ایکس باکس، انتشار بیانیه رئیس این شرکت نیز ضروری به نظر می‌رسید. می‌توان گفت که طی سال‌های گذشته، فیل اسپنسر بیش از هر تولید کننده کنسول دیگری مستقیماً با طرفداران ارتباط داشته و از هر فرصتی برای اشتراک اطلاعات استفاده کرده است. خوب است که ببینیم حتی با ورود به نسل بعد نیز این ارتباط دوطرفه به قوت قبل ادامه خواهد یافت.

برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره قیمت، مشخصات و سایر اطلاعات مربوط‌به  کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس می‌توانید به لینک مطالب مقابل مراجعه کنید. همچنین بد نیست که به مناسبت آغاز عرضه کنسول‌های جدید ایکس باکس، به تریلر زمان عرضه و جعبه گشایی از این دو دستگاه نیز نگاهی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده