نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۸

Halo 4 هفته آینده به نسخه پی سی Master Chief Collection اضافه می‌شود

استودیوی 343Industries سرانجام تاریخ انتشار بازی Halo 4 به‌عنوان آخرین قسمت از مجموعه Halo: The Master Chief Collection برای پی سی را اعلام کرد.

استودیوی 343 با انتشار یک تریلر جدید، خبر اضافه شدن «ریمستر کامل» Halo 4 در مجموعه Master Chief Collection را اعلام کرد. طرفداران باید تا تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) برای تجربه Halo 4 در پلتفرم پی سی منتظر باشند. ویدیوی مذکور با عنوان «Wake Up, John» در کانال یوتیوب Halo منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. این قسمت بعد از Halo 3: ODST به‌عنوان محتوای تکمیلی کالکشن The Master Chief معرفی شده و حالا به جز Halo 5: Guardians تمامی قسمت‌های اصلی این مجموعه را شامل می‌شود.

دانلود از آپارات

Halo 4 اولین‌بار در سال ۲۰۱۲ برای ایکس باکس 360 منتشر شده بود. البته بعدها ایکس باکس وان نیز این بازی را در مجموعه The Master Chief Collection دریافت کرد. داستان این بازی بعد از وقایع Halo 3 آغاز می‌شود؛ جایی که مستر چیف و کورتانا در فضا با حمله مواجه می‌شوند. در متن توضیحات این ویدیو در یوتیوب نوشته شده: «حالا می‌توانید نسخه بهینه شده بازی را در پلتفرم PC تجربه کنید. ریمستر کامل کمپین داستانی بازی که در آن با دشمنان جدیدی مقابله خواهید کرد.»

البته که می‌توانید ازطریق مجموعه The Master Chief Collection در پلتفرم ایکس باکس نیز به تمامی قسمت‌های سری Halo دسترسی داشته باشید. نسخه کنسولی Halo: The Master Chief Collection نیز در تاریخ ۲۷ آبان و همزمان با اضافه شدن Halo 4 در پی سی آپدیت جدیدی را دریافت می‌کند که این مجموعه را برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بهینه‌سازی می‌کند. از جمله تغییرات بازی بعد از دریافت این آپدیت می‌توان به حداکثر رزولوشن 4K (در سری ایکس) و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه در حالت‌های چندنفره و داستانی بازی اشاره کرد.

بازی هیلو 4 در مجموعه Master Chief Collection

نسخه ارتقاء یافته مجموعه The Master Chief Collection برای کنسول‌های نسل جدید، به‌صورت رایگان در اختیار افرادی که از قبل بازی را خریداری کردند قرار خواهد گرفت. مشترکین سرویس Xbox Game Pass نیز از زمان عرضه کنسول‌های سری ایکس و اس به این مجموعه دسترسی خواهند داشت.

پیش از این نیز بازی‌های Halo: Combat Evolved Anniversary ،Halo 2: Anniversary ،Halo 3 و Halo 3: ODST و Halo: Reach برای این مجموعه روی پی‌سی منتشر شده بود. شما می‌توانید این کالکشن کامل را با قیمت ۳۹.۹۹ دلار خریداری کنید. البته امکان خرید یک به یک بازی‌ها به قیمت ۹.۹۹ دلار نیز وجود دارد. در سایر اخبار مرتبط با مجموعه Halo، خبر جدایی کریس لی از پروژه توسعه Halo Infinite در پی تعویق تاریخ عرضه بازی به سال ۲۰۲۱ را داشتیم.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده