// یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

تریلر‌های تازه Microsoft Flight Simulator دو فرودگاه جدید بازی را نشان می‌دهند

تریلر‌های جدید Microsoft Flight Simulator دو فرودگاه جدید در کشورهای پرتغال و آمریکا را نشان می‌دهند که توسط سازندگان ساخته شده است.

به‌نظر می‌رسد که انتشار محتوای تردپارتی برای بازی Microsoft Flight Simulator چندوقتی است که افزایش پیدا کرده و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، دو تریلر جدید از دو فرودگاهی که شرکت‌های دیگر غیر از مایکروسافت برای بازی توسعه داده‌اند، منتشر شده است.

در این دو ویدیو شاهد هستیم که دو فرودگاه جمع‌و‌جورتر به‌نمایش گذاشته می‌شوند که شاید تجربه‌ی پرواز از آن‌ها کمی باعث فاصله گرفتن از بازی در فرودگاه‌های اصلی و مراکز هاب منطقه‌ای باشد و به کاربران اجازه دهد که از این فرودگاه‌های کوچک هم لذت ببرند. این فرودگاه‌ها Vilar Dal Luz در مایا کشور پرتغال و اسکای هاربر در Duluth ایالت مینسوتا هستند. به‌ترتیب، فرودگاه اول توسط SimWorks Studios و دومی توسط Verticalsim ساخته شده است. فرودگاه مایا قرار است «به‌زودی» به بازی اضافه شود و فرودگاه اسکای هاربر درحال‌حاضر منتشر شده و در سایت استودیوی Verticalsim با قیمت ۵.۴۹ دلار برای خرید موجود است. شما می‌توانید این دو تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

طی رویدادی که چندروز پیش برگزار شد، توسعه‌دهندگان بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت اطلاعات زیادی از برنامه‌های آینده‌ی خود برای این بازی با طرفداران به‌اشتراک گذاشتند. همچنین آن‌ها از موفقیت این بازی با عنوان «پلتفرم درحال شکوفایی» یاد کردند و جزئیاتی از آپدیت جدید جهان بازی اعلام کردند که قرار است برای محیط‌ها و شهر‌های کشور آمریکا منتشر شود و تا آن‌جایی که می‌دانیم باید با به‌روزرسانی نسخه‌ی ۷ بازی در تاریخ ۲۴ نوامبر (۴ آذر) منتشر شود.

بازی Microsoft Flight Simulator درحال‌حاضر برای ویندوز ۱۰ و فروشگاه استیم موجود است و نسخه‌ی ایکس باکس آن برای عرضه در سال میلادی بعد برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده