نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹

آپدیت جدید Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 تجهیزات کرش بندیکوت را به بازی اضافه می‌کند

محتوای به‌روزرسانی جدید بازی THPS 1+2 درکنار تغییرات برخی از قسمت‌ها و ارائه چالش‌های جدید برای بازی، لباس‌ها و تجهیزات جدیدی را به مناسبت عرضه بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time اضافه می‌کند.

ریمستر بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 یکی از سورپرایزهای خوشایند سال ۲۰۲۰ بود. بازی‌های اورجینال این مجموعه در بین محبوب‌ترین آثار ورزشی طرفداران در دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی بودند تا اینکه قسمت‌های جدیدتر این سری، در کسب موفقیت ضعیف‌تر عمل کردند. این بازی در ماه می سال جاری معرفی شده و با عرضه رسمی در ماه سپتامبر، مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار گرفت. به طوری که آمار فروش بازی سریع‌تر از تمامی قسمت‌های اصلی آن به رکورد یک میلیون نسخه رسید.

درحالی که رسانه‌ها و منتقدان معتبر جهان بازخورد کاملاً مثبتی را نسبت به این بازی از خود نشان دادند، توسعه‌دهندگان استودیوی Vicarious Visions روند فعالیت‌های خود را به قوت قبل حفظ کرده و آپدیت‌ها و محتوای جدیدی را برای بازی تدارک دیده‌اند. این شرکت در پست جدیدی که در ارتباط با محتوای آپدیت بازی ازطریق وبلاگ اکتیویژن منتشر کرده به تغییرات مثبتی که در برخی از حالت‌ها و تجهیزات بازی اعمال شده اشاره می‌کند. به‌روزرسانی جدید Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 هم‌اکنون برای دانلود در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

سازندگان بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 به مناسبت انتشار Crash Bandicoot 4: It’s About Time توسط اکتیویژن، لباس‌ها و آیتم‌های ویژه‌ای را به بخش Create-A-Skater بازی اضافه کرده‌اند. این موارد شامل کلاه، تی شرت‌ها و اسکیت بوردهای مبتنی بر مضامین مجموعه کرش بندیکوت هستند که به همراه ماسک‌های جدید Quantum به بازی اضافه می‌شوند.

دانلود از آپارات

در خصوص تغییرات حالت‌های مختلف بازی نیز باید به فراهم شدن امکان بازی در تورهای Tony Hawk’s Pro Skater 1 و 2 با اسکیترهای جداگانه اشاره کرد. بدین ترتیب بازیکنان می‌توانند امتیازات بیشتری را جمع‌آوری کرده و برای هریک از اسکیترهای خود مورد استفاده قرار دهند.

علاوه‌بر این، توسعه‌دهندگان استودیوی ویکاریوس ویژنز در مجموع ۱۰۰ چالش جدید را در ۱۰ مجموعه برای بازیکنان تدارک دیدند که در بخش جدید Solo Tour، حالت چندنفره و چالش‌های Classic Park قابل دسترسی خواهد بود. بازیکنان در این چالش‌ها باید به امتیازات جدیدی دست پیدا کرده و چالش‌های Create-a-Park Combo و Combo Practice را تکمیل کنند. مورد آخر برای تمرین حرکات ترکیبی و مهارت‌های حرفه‌ای طراحی شده تا در تورها و حالت چندنفره مورد استفاده قرار گیرند. براساس اطلاعاتی که در این پست منتشر شده، این چالش‌ها با XP و پول داخلی بازی لود خواهند شد.

نمایی از بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2

نسخه بازسازی شده بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت است. اگر تاکنون این بازی را تجربه نکردید، می‌توانید سری به مطلب نقد و بررسی بازی در نیز زومجی بزنید. این بازی از دیدگاه زومجی نمره عالی ۹ از ۱۰ را دریافت کرده است. نادر امرایی در بخشی از این مقاله می‌نویسد:

«بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 یکی از الماس‌های نسل هشتم بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. در حالی‌که تا پایان این نسل زمان زیادی باقی‌نمانده است، استودیو ویکاریوس ویژنز با عرضه این بازی نشان داد که وقتی کار ساخت ریمیک یک بازی را به استودیویی محول می‌کنید که می‌داند دارد چه‌کار می‌کند، چه اتفاقی رخ می‌دهد.»


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده