// سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۵

Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 سریع‌ترین فروش را بین نسخه‌های این مجموعه داشته است

Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 با رسیدن به فروش یک میلیون نسخه‌ای، سریع‌ترین فروش را بین بازی‌های تونی هاوک داشته است.

تقریبا ۱۰ روز از عرضه بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 می‌گذرد که یک بازسازی برای نسخه اول و دوم مجموعه Tony Hawk's Pro Skater به حساب می‌آید. Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 در زمان عرضه توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد و حال مشخص شده که کاربران متعددی این بازی را طی ۱۰ روز گذشته تجربه کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری اکتیویژن بلیزارد در توییتر اعلام کرده که فروش بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 به یک میلیون نسخه رسیده است. همچنین مشخص شده که این بازی توانسته است سریع‌ترین فروش را در کل سری کسب کند. دراین‌میان اشاره کنم که میزان نسخه‌های فروخته شده مربوط‌به تمامی پلتفرم‌های بازی است.

عملکرد بسیار خوب Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 از نظر منتقدان و کاربران، خبر خوبی است، زیرا احتمال دارد در آینده شاهد نسخه‌های با کیفیت‌تری از این بازی باشیم و مجموعه Tony Hawk's Pro Skater مجددا در جایگاهی قرار بگیرد که لایق آن است. در میان نسخه‌های اخیر، متاسفانه نسخه پنجم عملکرد به‌شدت ضعیفی داشت و Tony Hawk's Pro Skater را در جایگاه سختی قرار داد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد این بازی چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید؟ بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 یکی از الماس‌های نسل هشتم بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. در حالی‌که تا پایان این نسل زمان زیادی باقی‌نمانده است، استودیو ویکاریوس ویژنز با عرضه این بازی نشان داد که وقتی کار ساخت ریمیک یک بازی را به استودیویی محول می‌کنید که می‌داند دارد چه‌کار می‌کند، چه اتفاقی رخ می‌دهد. بازی THPS 1+2 با گیم‌پلی فوق‌العاده روان خود که یاد گرفتنش بسیار ساده است اما حرفه‌ای شدن در آن نیازمند زمان زیاد به همراه جلوه‌های بصری فوق‌العاده، نشان داد که چرا ۲۰ سال پیش مجموعه بازی‌های تونی هاوک از چنین محبوبیتی برخوردار بودند. موسیقی‌های فوق‌العاده قدیمی و جدید به همراه اسکیترها معروف و همچنین قابلیت ساخت اسکیتر کاملا شخصی‌سازی شده را به‌علاوه چالش‌های بسیار زیاد بازی کنید تا ببینید که چرا نباید به هیچ‌وجه تجربه این بازی را از دست بدهید. چه از طرفداران قدیمی این مجموعه باشید و چه تا بحال تجربه هیچ بازی از مجموعه تونی هاوک را نداشته‌اید، بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 از آن دست بازی‌هایی است که می‌تواند حتی تا اواسط نسل نهم شما را مشغول به خود کند!


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده