// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴

تیک تو به دنبال خرید استودیو کدمسترز است

طبق گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده تیک‌تو در حال مذاکره با عوامل کدمسترز، سازنده بازی‌های Dirt و F1 است تا مالکیت این استودیو را به‌دست بیاورد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اعضای هیئت مدیره‌ی شرکت Codemasters تایید کرده‎‌اند که در حال مذاکره با Take-Two، شرکت مادر راکستار گیمز برای رسیدن به توافقی برسر فروش استودیو خود هستند. طبق وب‌سایت Street Insider که بعدا در یک خبر رسمی به تایید تیک تو هم رسید، این شرکت پیشنهادی عاری از تعهد برای خرید کل استودیو کدمسترز ارائه کرده است. ارزش این قرارداد احتمالی ۹۷۳ میلیون دلار تخمین زده می‌شود، گرچه هنوز مشخص نیست که مبلغ نهایی پرداخت تیک تو برای خریدن کدمسترز چقدر خواهد بود؛ حتی می‌توان گفت که معلوم نیست آیا این خرید نهایی خواهد شد یا خیر، چراکه دو شرکت فعلا درحال گفت‌و‌گوهای اولیه هستند.

شرکت کدمسترز به‌خاطر بازی‌های مسابقه‌ای خود شناخته می‌شود و گفتنی است که آن‌ها حق انحصاری ساخت مجموعه‌های بازی با نام‌های F1 (مسابقات فرمول یک)، Collin McRae (راننده‌ی مسابقات رالی) را دارند. آن‌ها همچنین مجموعه بازی‌های محبوب Grid و Dirt را می‌سازند. این شرکت به‌تازگی بازی Dirt 5 را در تاریخ ۳ نوامبر (۱۳ آبان) را برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و پی سی عرضه کرده‌ است. به‌علاوه، نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس آن در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) و پلی استیشن 5 آن در ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده