// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۷

NBA 2K21 لیگ شخصی‌سازی‌شده‌ی زنان و حالت‌های آنلاین آن را در نسخه‌های نسل بعد بازی دریافت می‌کند

قرار است لیگ بسکتبال زنان آمریکا به‌همراه حالت‌های آنلاین اختصاصی آن به نسخه‌های کنسول‌های نسل بعد و سایر پلتفرم‌های بازی NBA 2K21 اضافه شوند.

برخی از طرفداران مجموعه‌‌ی NBA 2K مدت‌ها است که به‌دنبال اضافه شدن لیگ بسکتبال زنان آمریکا (WNBA) هستند. فهرست تیم‌های این لیگ سال گذشته به حالت quick play بازی قبلی مجموعه اضافه شده بودند و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان قادر خواهند بود تا بسکتبالیست‌های زن خود را در نسخه‌ی امسال بازی بسازند و به لیگ زنان بازی NBA 2K21 ملحق شوند. نسخه‌های نسل بعدی NBA 2K21 همراه ویژگی‌های WNBA MyPlayer، حالت آنلاین و حالت Franchise (خریداری حق امتیاز تیم‌ها) عرضه خواهند شد. این حالت‌های بازی لیگ زنان قرار است برای اولین‌بار در تاریخ این مجموعه‌ی ورزشی به آن اضافه شود. همچنین برای این خبر اطلاعات و تریلری نیز ارائه شده است. حالت مجموعه WNBA قرار است شامل موارد زیر باشند:

  • قوانین، تأمین‌مالی تیم، جزئیات قرارداد بازیکنان، پیش‌نویس قراردادها و هرچیزی مانند این را می‌توانید شخصی‌سازی‌ کنید. همچنین می‌توانید از تنظیمات پیش‎‌فرض 2K یا تنظیمات اشتراکی جامعه‌ی کاربران NBA 2K21 هم استفاده کنید
  • در حالت پلی‌آف می‌توانید بدون پشت‌سرگذاشتن بازی‌های فصلی، به مسابقه‌ی فینال برسید
  • با دوستان خود در لیگ‌های آنلاین بازی کنید
  • می‌توانید المان‌های نقش‌آفرینی را به بازی خود اضافه کنید تا لیگ زنان را از زاویه‌ی دید مدیر باشگاه تجربه کنید
  • در لیدربورد آنلاین با دیگر بازیکنان رقابت کنید

حالت My Player که با نام The W شناخته می‌شود، به گیمرها اجازه می‌دهد تا همراه بسکتبالیست‌های شخصی‌سازی‌شده‌ی خود وارد لیگ اصلی شوند، اما قبل از اینکه وارد لیگ بسکتبال زنان شوید باید player type یا نوع بازیکن خود را انتخاب کنید. انتخاب player type مشخص خواهد کرد که آمار و ارقام مربوط‌به میزان پیشرفت ورزشکاران شما در طول بازی‌های فصلی چگونه خواهند بود. در این حالت، میزان پیشرفت بازیکنان بین لول‌های ۱ تا ۱۰ اندازه‌گیری می‌شود.

میزان پیشرفت ورزشکاران WNBA در بازی NBA 2K21

شما همچنین قادر خواهید بود تا ورزشکار شخصی‌سازی‌شده‌ی خود را در مچ‌های ۳ به ۳ در حالت آنلاین The W محک بزنید. این مچ‌ها در یک سالنی که به‌طور اختصاصی برای این حالت طراحی شده، برگزار می‌شوند و امتیازی که از بازی کردن حالت آنلاین The W کسب می‌شود، به آمار پیشرفت آن ورزشکاران در بخش My Player اضافه خواهد شد. تریلر کوتاهی نیز از این حالت‌ها و لیگ زنان در نسخه‌ی کنسول‌های نسل بعدی بازی NBA 2K21 منتشر شده است که درصورت تمایل می‌توانید ازطریق لینک یوتیوب تماشا کنید.

درنهایت، به‌نظر می‌رسد که حالت My Player بازی NBA 2K21 درحال بازسازی است و این تغییرات قرار است همزمان با عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی، برای همه‌ی پلتفرم‌های این بازی منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده