// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

بازی NBA 2K21 روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ۱۰ دلار گران‌تر خواهد بود

به‌تازگی مشخص شده که کاربران برای تهیه نسخه پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس NBA 2K21 باید ۷۰ دلار هزینه کنند. 

چندی پیش شرکت 2K Games، ناشر بازی NBA 2K21، طرح روی جلد نسخه‌های نسل نهمی و نسل هشتمی این بازی را منتشر کرد و قرار بود که امروز اطلاعات بیشتری از بازی نظیر تاریخ عرضه و سومین تصویر کاور بازی هم مشخص شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت 2K Games اعلام کرده است که بازی NBA 2K21 در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (چهار سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. همچنین نسخه نسل نهمی بازی هم در انتهای سال و تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. دراین‌میان موردی‌که خودنمایی می‌کند، این است که NBA 2K21 با قیمت ۶۹.۹۹ دلار روی پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. 

افزایش ۱۰ دلاری نسخه نسل نهمی NBA 2K21، می‌تواند خبر از گران‌تر بودن بازی‌های نسل نهم دهد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سایر بازی‌های نسل آینده، با چه قیمتی عرضه می‌شوند. شرکت 2K Games در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده که دلیل گران‌تر بودن بازی برای PS5 و Xbox Series X، این است که NBA 2K21 برای این پلتفرم‌ها از ابتدا توسعه داده شده است و صرفا یک پورت ساده با گرافیک بالاتر نخواهد بود. 

جدا از این موارد، کوبی برایانت فقید شخصی است که تصویر او روی نسخه لجند ادیشن بازی NBA 2K21 قرار خواهد گرفت. نسخه لجند ادیشن امسال با نام Mamba Forever Edition و قیمت ۹۹.۹۹ دلار در اختیار خریداران قرار داده می‌شود. همچنین کاربرانی که نسخه مامبا فوراور ادیشن را خریداری می‌کنند، نسخه استاندارد نسل بعد NBA 2K21 را به رایگان کسب خواهند کرد (بدون هزینه اضافه). به‌عبارتی اگر شما Mamba Forever Edition را با قیمت ۱۰۰ دلار روی پلی‌استیشن 4 خریداری کنید، نسخه استاندارد بازی روی پلی‌استیشن 5 را به رایگان کسب خواهید کرد.

نسخه‌های مختلف بازی NBA 2K21

در انتها گرگ توماس، رئیس استودیو ویژوال کانسپتس، اعلام کرده که NBA 2K21 یک پیشرفت و قدم رو به جلو برای این مجموعه به‌ حساب می‌آید. آن‌ها تمامی تلاش خود را انجام داده تا بهترین تجربه ممکن را در اختیار کاربران قرار دهند و نسخه نسل نهمی بازی هم به‌صورت کاملا مجزا توسعه داده شده تا به‌خوبی از مزیت‌های کنسول‌های نسل بعد استفاده کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا با افزایش قیمت بازی‌های نسل بعد پس از گذشت تقریبا دو دهه موافق هستید؟ 


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده